نمایشگاه یک روزه آموزشی ترویجی معرفی سبد کالای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی روز یکشنبه ۲۶ خرداد ماه همزمان با ششمین روز از هفته جهاد کشاورزی در زنجان گشایش یافت.

حضور 12 استان در  نمایشگاه آموزشی ترویجی معرفی سبد کالای کشاورزی در استان زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،قره باغی معاون شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه در این نمایشگاه تولید کنندگانی با سابقه و دارای مجوز از ۱۲ استان کشور با محصولات متنوع کودی برای معرفی و عرضه محصولات خود حضور دارند، هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی کشاورزان و کارگزاران تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان با تولید کنندگان مورد تایید شرکت خدمات حمایتی برشمرد.

قره باغی عنوان کرد: در این نمایشگاه آموزشی ترویجی حدود ۲۵۰ قلم کود‌های ریز مغذی و مورد نیاز کشاورزان توسط تولیدکنندگان تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی معرفی می‌شود تا کشاورزان با خیال راحت تولیدات آن‌ها را مورد استفاده قرار داده و این کود‌ها جایگزین کود‌های متفرقه در بازار شود.

وی خاطرنشان کرد: هرچه دانش و اطلاعات فنی کارگزاران در زمینه انواع کود‌های کشاورزی به‌روز باشد به همان اندازه جهت‌دهی کشاورزان توسط این کارگزاران در استفاده بهینه از انواع کود‌ها و به‌کارگیری کود‌های کشاورزی متناسب با نیاز‌های هر منطقه کارآمدتر شده و در افزایش تولید تاثیر‌گذار خواهد بود.

معاون شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه این شرکت با تامین انواع کود‌های شیمیایی کار توزیع کود را از طریق ۶۲ کارگزاری و عاملیت‌های توزیع در استان انجام می‌دهد، بیان داشت: این کارگزاران به عنوان نمایندگان توزیع در اکثر دهستان‌ها، شهرستان‌ها و مراکز جهاد کشاورزی تحت نظارت و بازرسی فعالیت می‌کنند.

حسین زمانی، مدیر بازاریابی و روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی نیز در این نمایشگاه با اشاره به اینکه این شرکت کار توزیع کود را توسط ۳ هزار و ۴۰۰ کارگزاری در سراسر کشور انجام می‌دهد، افزود: بیش از ۸۰ درصد از مجموع کودی که در داخل کشور نیاز است تولید داخل بوده و ۱۰۰ درصد کود اوره که در کشور مصرف می‌شود داخلی است.

انتهای پیام/ن
 
 

برگزاری نمایشگاه آموزشی ترویجی معرفی سبد کالای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.