وضعیت هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای ماندن در این تیم هنوز مشخص نشده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بشار رسن، ستاره عراقی و جوان تیم فوتبال پرسپولیس تهران که از ابتدای لیگ شانزدهم به این تیم اضافه شد، چند ماه مانده به اتمام قراردادش، توافق نامه‌ای برای تمدید قرارداد ۲ ساله را با سرخ‌های پایتخت امضا کرد، اما بشار اگر باقی مانده حقوق امسال خود را دریافت نکند می‌تواند از جمع شاگردان برانکو جدا شود.

او که ماه پیش کتف خود را جراحی کرد، در هفته‌های گذشته به ساختمان باشگاه پرسپولیس رفت و با مدیران این تیم جلسه‌ای را برگزار کرد، اما به توافقی دست پیدا نکرد و نتوانست پول خود را دریافت کند.

رسن علاقه دارد در پرسپولیس بماند، اما به خاطر مشکلات مالی این باشگاه در آستانه جدایی از جمع سرخپوشان قرار دارد و درحال حاضر نیز پیشنهاداتی از تیم های ترکیه ای و قطری به او شده و احتمال دارد از جمع سرخپوشان جدا شود.   البته سپاهان هم خواستار به خدمت گرفتن این بازیکن است.

لازم به ذکر است، رسن ۲۲ ساله که توانایی بازی در پست‌های هافبک راست، چپ و هجومی را دارد در نیم فصل اول نقش پر رنگی در موفقیت‌های پرسپولیس داشت و در نیم فصل دوم نیز خوب بازی کرد، اما هنوز بیشتر مطالباتش را دریافت نکرده تا این موضوع باعث ناراحتی او شود.

او که در ایران حضور دارد، قرار است فردا (دوشنبه) به بغداد بازگردد تا ادامه درمانش را در کشورش پیگیری کند.


بیشتر بخوانید:

مذاکره پرسپولیس با برند معتبر برای تهیه البسه تیم

پروفسور به کرواسی برگشت

خوش آمدگویی خبرنگار سعودی به سرمربی پرسپولیس


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
بنده خدا مونده با تیمش قهرمان هر دو جام شده تا فینال آسیا رفته پول ندارند بهش بدند بعد هم وطنش توی تیم رقیب هیچ عنوانی رو بدست نیاوردند همینطوری هم پول برای مربی میدند پول خودشم میگیره
آخرین اخبار