بیات نژاد گفت: ۱۵ میلیارد تومان بودجه اشتغالزایی روستایی و عشایری برای سازمان بهزیستی در نظر گرفته شده است.

جمعه///////بودجه ۱۵ میلیارد تومان برای طرح‌های اشتغالزایی روستایی و عشایری مددجویان سازمان بهزیستیداریوش بیات نژاد مدیر کل سازمان بهزیستی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با برنامه‌های اشتغال زایی در سازمان بهزیستی استان تهران اظهار کرد: در حال حاضر میزان اعتبارات و تسهیلات بانکی سال ۹۸ برای اشتغال زایی هنوز ابلاغ نشده است.

وی افزود: در سال ۹۷ حدود ۱۵ میلیارد تومان اعتبارات سازمان بهزیستی برای اشتغل زایی در مناطق روستایی و عشایری در نظر گرفته شده است.

بیات نژاد گفت: در هفته‌های گذشته سامانه ثبت طرح‌های اشتغالزایی مشکلاتی داشته که امکان ثبت طرح‌ها در آن وجود نداشت، در حال حاضر این مشکل برطرف شده است و متقاضیان می‌توانند طرح‌های اشتغالزایی خود را در آن ثبت کنند.

مدیر کل سازمان بهزیستی استان تهران ادامه داد: در تلاش هستیم طرح‌های پیشنهادی اشتغالزایی را در شهرستان‌های استان تهران ثبت و بتوانیم بیشترین اعتبار را به استان تهران اختصاص دهیم.


بیشتر بخوانید: تورم و گرانی اثربخشی افزایش مستمری را کم کرده است


بیات نژاد گفت: وام اشتغالزایی طرح‌های روستایی و عشایری با بهره ۴، ۶ و ۱۰ درصد پرداخت می‌شود.

وی درباره میزان سقف تسهیلات پرداختی به متقاضیان گفت: سقف تسهیلات پرداختی ۵۰ میلیون تومان است و بسته به طرح پیشنهادی به بانک‌های عامل ممکن است این رقم تا افزایش پیدا کند.

مدیر کل سازمان بهزیستی استان تهران ادامه داد: یکی از چالش‌های پیش روی اعطای تسهیلات به مددجویان سازمان بهزیستی نحوه اخذ ضمانت نامه بازپرداخت تسهیلات به بانک‌های عامل است.

بیات نژاد تصریح کرد: با توجه به پیشنهاد مسئولان عالی کشور قرار است بیشترین تسهیل گری در خصوص اخذ ضمانت نامه برای اعطای تسهیلات نسبت به مددجویان سازمان بهزیستی صورت گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار