هافبک ملی پوش باشگاه پرسپولیس تهران در این تیم خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی ترابی، ستاره ۲۴ ساله فوتبال ایران که درخشش زیادی در لیگ برتر و تیم ملی داشت، با بازی‌های درخشانی که در سال گذشته  انجام داد، با پیشنهاداتی از سوی تیم‌های دیگر مواجه شده و ساعتی پیش خبر رسید که بزودی با یکی از تیم‌های مورد نظر در قطر مذاکره خواهد کرد.

بر اساس اخبار رسیده شماره ۹ پرسپولیس با پیشنهاد‌های جالبی از تیم‌های باشگاهی در قطر روبرو شده و قرار است روز سه شنبه این هفته برای مذاکره با یکی از این باشگاه‌ها به زودی راهی دوحه شود، اما مدیران باشگاه پرسپولیس در صدد برگزاری جلسه‌ای با او هستند تا ترابی در پرسپولیس بماند.

در روز‌های اخیر که پرسپولیسی‌ها به شدت در حال تلاش برای حفظ برانکو ایوانکوویچ هستند به نظر می‌رسد حالا یک ماموریت مهم دیگر پیش روی مدیران این باشگاه قرار دارد. آن‌ها که تا الان در نقل و انتقالات هیچ فعالیت جدی نداشته اند در آستانه از دست دادن یکی از بهترین بازیکنانشان هستند و این جدایی نمی‌تواند خبر خوبی برای پرسپولیس و هوادارانش باشد.

ترابی در ابتدای لیگ هجدهم به پرسپولیس پیوست، اما به دلیل محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات در نیم فصل دوم لباس این تیم را پوشید، اما بازی‌های درخشان او در سایپا و پرسپولیس و همچنین تیم ملی ایران باعث شده که حالا چند مشتری از کشور‌های مختلف داشته باشد، اما با جلسه‌ای که قرار است فردا یا روز دوشنبه برگزار شود، او در تیم سرخپوش پایتخت خواهد ماند.


بیشتر بخوانید:

پروفسور به کرواسی برگشت

خوش آمدگویی خبرنگار سعودی به سرمربی پرسپولیس

برانکو در سرزمین شفر!


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار