حجت الاسلام والمسلمین نصیر الاسلامی: میدان داری جوانان نقطه عطفی بود که باعث شد انقلاب اسلامی در مقابل انواع تهدیدات ایستادگی کند.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین نصیر الاسلامی، در همایش آگاهسازی سیاسی کارکنان وظیفه که در حسینیه ثارالله ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، گفت: مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) صادر شده است، جوانان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سعید نصیرالاسلامی معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد ارتش در این همایش با اشاره به ابعاد مهم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: مقام معظم رهبری در بخشی از این بیانیه به حضور جوانان در روز‌های ابتدایی انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کردند: انقلاب اسلامی جوانان را میدان‌دار اصلی حوادث و وارد عرصه مدیریّت کرد؛ روحیه و باور "ما می‌توانیم" را به همگان منتقل کرد؛ به تبع تحریم دشمنان، اتکا به توانایی داخلی را به همه آموخت و این منشأ برکات بزرگ شد.

وی همچنین تصریح کرد: میدان‌داری جوانان و ورود آن‌ها به عرصه مدیریت در روز‌های آغازین انقلاب اسلامی و دوران هشت ساله دفاع مقدس دقیقا همان نقطه عطفی بود که باعث شد انقلاب نوپای ملت ایران بتواند در مقابل انواع مشکلات و تهدیدات داخلی و خارجی مقاومت کند و اتفاقا امتحان‌های مختلف را با سربلندی پشت سر بگذارد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد ارتش افزود: مقام معظم رهبری همچنین استفاده از ظرفیت‌های کشور را نیازمند حرکت آتش به اختیار جوانان دانستند و خاطرنشان کردند: گروه‌های جوانِ مؤمن و انقلابی باید هر کاری را که امکان‌پذیر است در چارچوب قوانین و مصلحت کشور انجام دهند و معطل کسی نباید بمانند.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی در ادامه گفت: جوانان امروز کشور همانند جوانان اول انقلاب که نقش موثری در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی داشتند و همانند جوانان دوران ۸ سال جنگ تحمیلی که در حفظ کیان وطن و دفاع از ارزش‌های الهی و اسلامی کوشیدند؛ امروز هم در راه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ امنیت و آرامش کشور سر از پا نمی‌شناسند و برای خدمتگزاری آماده هستند و این یک افتخار برای شما آینده سازان نظام اسلامی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار