جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد؛

طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستانی در قم آغاز به کار کرد/راه اندازی ۲ پایگاه امداد جاده‌ای در سال جار‌ی

سرمست آغاز به کار طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستانی قم در این مراسم فصل تابستان را فرصتی مناسب برای جوانان دانست تا با فراگیری مهارت‌های مختلف به خودباوری برسند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛در این طرح ۳۷ رشته در زمینه‌های فنی حرفه ای، فرهنگی هنری، امداد و نجات، رایانه و امثال آن به علاقه‌مندان آموزش داده خواهد شد.

دکتر گلفشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در این مراسم با اشاره به اینکه سال گذشته ۴۴ هزارنفر در این دوره‌ها شرکت کردند گفت: هدف گذاری امسال جمعیت هلال احمر، آموزش بیش از ۵۰ هزار نفر است.

آقای سرمست با تصریح بر اینکه در مدارس و دانشگاه‌ها فرایند مسئولیت پذیری، تصمیم گیری و مهارت آموزی به خوبی آموزش داده نمی‌شود یادآور شد: برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت تابستانی می‌تواند تا حدودی این خلا را پر کند.

آقای سرمست استاندار آغاز به کار طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستانی قم در این مراسم فصل تابستان را فرصتی مناسب برای جوانان دانست تا با فراگیری مهارت‌های مختلف به خودباوری برسند.

استانداربر ضرورت توجه جدی به دغدغه جوانان نیز تاکید کرد و گفت: مدیریت زمان، مقابله با استرس و آموزش نه گفتن به جوانان از مسائل مهمی است که باید در کلاس‌های فصل تابستان مورد توجه باشد.

در این مراسم از اعضای فعال جوانان هلال احمر در برنامه‌های نوروزی و کمک به سیل زدگان تجلیل شد.

آقای سرمست همچنین از مجموعه امدادی و ورزشی هلال احمر قم بازدید و در جریان نقاط قوت و ضعف این مجموعه قرار گرفت.

استاندار از تقویت امداد هوایی را نیز از برنامه‌های جدی استان برشمرد و از امکانات جدید هلال احمر بازدید و با تعدادی از پرستاران ویژه زمان بحران گفتگو کرد.

آقای سرمست به موقعیت ویژه جغرافیایی قم اشاره کرد و گفت: بخشی از ماموریت‌های هلال احمر به دلیل همین موقعیت است و ضروری است امکانات بیشتری به قم اختصاص یابد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم  از راه اندازی ۲ پایگاه امداد جاده‌ای در سال جار‌ی خبر داد و با اشاره به نیاز استان به آشیانه دائم برای بالگرد امداد هوایی گفت: در صورتی که مجموعه فعلی هلال احمر در جاده قدیم قم تهران گسترش یابد این مشکل حل خواهد شد.

انتهای پیام/ح

آغاز به کار طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار