مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قم عنوان کرد؛

تشکیل تیم مهارکننده سیلاب در سد‌های کبار و سنجگان قم ضرورت دارد/۱۶ پایگاه ثابت و سیار امداد هلال‌احمر در حالت آماده باش هستند

گلفشان بر تشکیل تیم‌های مهارکننده سیلاب در دو سد سنجگان و کبار و استقرار بالگرد امدادرسان در منطقه سلفچگان تأکید کرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محمد گلفشان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قم شامگاه یکشنبه در جلسه کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر استان قم که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد،با اشاره به حالت آماده‌باش ۱۶ پایگاه ثابت و سیار امداد هلال‌احمرگفت:تعداد۸۵ نیروی عملیاتی پزشک و امدادگر جهت امدادرسانی به شهروندان و زائران در حالت آماده‌باش قرار دارند.

وی با تأکید بر انجام ۵۱ مورد عملیات آب‌گرفتگی و سه مورد نجات در کوهستان و همچنین دو مورد نجات از کویر بیان کرد: تعداد ۵۰ جوان امدادگر، داوطلب امدادرسانی به شهروندان و زائران هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم با اشاره به وارد نشدن هیچ گونه خلل به معاینه حجاج در سال جاری عنوان کرد: ۳۰۷ تیم عملیاتی و تعداد ۱۳۲ نفر اسکان اورژانسی در مقر جاده‌ها انجام‌شده است.

وی با اشاره به روند خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در قم اضافه کرد: تاکنون تعداد هزار و ۸۸۵ حادثه‌دیده تحت درمان قرار گرفته‌اند.

گلفشان با تأکید بر تشکیل دو تیم مهارکننده سیلاب در دو سد سنجگان و کبار و همچنین استقرار بالگرد امدادرسان در منطقه سلفچگان تصریح کرد: با توجه به بارش‌ها در منطقه کهک قم استقرار و تقویت نیرو‌های امداد و نجات اورژانس و هلال‌احمر به‌ویژه در محور وسف موردنیاز است،تعداد ۵۰۰ بسته غذایی و ۳ هزار و ۵۰۰ جفت چکمه به استان گلستان فرستاده شده است.

انتهای پیام/ح

لزوم تشکیل تیم مهارکننده سیلاب در سد‌های کبار و سنجگان قم

برچسب ها: هلال احمر ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار