گلفشان از برگزاری همایش علمی عنوان تدبیر درحوادث و سوانح در جهت کاهش خسارات در راستای اقتصاد مقاومتی همزمان با پانزدهمین سالروز زلزله بم خبر داد.

گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،دکترمحمدگل فشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به برگزاری همایش علمی در روز ملی ایمنی در برابر زلزله گفت:با توجه به فرا رسیدن ۵ دی ماه،سالروز زلزله دلخراش بم و لزوم فراگیری و گسترش آموزش ها در تمامی سطوح این همایش علمی با همت جمعیت هلال احمر برگزار می شود.

وی عنوان کرد:به همین منظور و در راستای آموزش همگانی این جمعیت در نظر دارد،همایش علمی با عنوان تدبیر در حوادث و سوانح در جهت کاهش خسارات در راستای اقتصاد مقاومتی را برگزار کند.

یادآور می شود، زمین‌لرزه بم بزرگی ۶٫۶ ریشتر که در ساعت ۵:۲۶ بامداد روز جمعه ۵ دی ۱۳۸۲ به مدت ۱۲ ثانیه شهر بم و مناطق اطراف آن در شرق استان کرمان را لرزاند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم ضمن دعوت از امدادگران و نجاتگران برای حضور در این همایش علمی،بیان کرد: این همایش با حضور اساتید مطرح کشوری روز چهارشنبه ۵ دی ماه، ساعت ۸:۳۰ در سالن همایش های شهرداری قم برگزار می شود.

انتهای پیام/ح

همایش علمی ویژه سالروز زلزله دلخراش بم در قم برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار