دبیر چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان از اعلام فراخوان مسابقه تهیه کلیپ تصویری این دوره از جشنواره خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا 1۰ تیرماه سال جاری مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فاتح بادپروا  گفت: دبیرخانه چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان در نظر دارد به منظور معرفی هرچه بهتر و بیشتر جاذبه های فرهنگی گردشگری و اقتصادی شهرستان مریوان، مسابقه تهیه کلیپ صوتی و تصویری را با محوریت جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان برگزار کند. =

وی با بیان اینکه مدت زمان این کلیپ بایستی حداکثر ۶۰ ثانیه باشد، عناون کرد: ارسال آثار فوق به معنی موافقت صاحب اثر با استفاده و انتشار اثر توسط دبیرخانه است.

دبیر چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان با بیان اینکه به آثار برتر جوایز نقدی اهدا می شود، عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۱۰ تیرماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره به آدرس مریوان مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ارسال و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 08734594567 و 09183753186 تماس بگیرند.

بادپروا به فراخوان جشنواره نیز اشاره و اضافه کرد: موضوع این جشنواره آزاد و محورهای مورد تاکید تئاتر خیابانی و دیگرگونه‌های اجرایی عبارت از وفاق و انسجام اجتماعی، ترویج نشاط اجتماعی و روحیه امیدواری، موضوعات شهروندی و معضلات شهری، محیط‌زیست، منابع‌طبیعی و ثروت‌های ملی با تأکید بر حفظ جنگل‌ها، ترویج هنر دینی و آموزش مفاهیم ارزشی و شناسایی استعدادها با تأکید بر زندگی و سیره پیامبر گرامی اسلام(ص)، ترویج فرهنگ صلح و دوستی و احترام متقابل بین ملت‌ها و آگاهی‌بخشی و دانش‌افزایی درباره آسیب‌های اجتماعی ناشی از اعتیاد، بیکاری، طلاق و تلاش در پیشگیری از این آسیب‌هاست.

وی با بیان اینکه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی شهریورماه امسال در هشت بخش برگزار می شود، یادآور شد: بخش های این جشنواره شامل مسابقه ایران، دیگرگونه‌های اجرایی، نمایش‌های آیینی و سنتی، مسابقه تئاتر ملل، تئاتر کودک و نوجوان، مهمان (برگزیده جشنواره‌های سراسری تئاتر خیابانی)، پژوهش و کارگاه‌های آموزشی در مریوان است.

انتهای پیام/م

چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی در کردستان برگزار می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.