مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در حکمی هیوا حاجی محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز؛ را به عنوان دبیر شانزدهمین جشنواره تئاتر کوردی سقز منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،جلال قلعه شاخانی امروز در جلسه کارگروه برگزاری شانزدهمین جشنواره تئاتر کوردی سقز که با حضور هیئت رئیسه انجمن هنر‌های نمایشی استان در سنندج تشکیل شد، اظهار کرد: تولید آثار نمایشی بایستی متناسب با ضائقه مخاطب باشد.

وی با بیان اینکه ماندگاری تئاتر با مخاطب معنا پیدا می‌کند، ادامه داد: آثاری که به دبیرخانه جشنواره تئاتر کوردی سقز راه پیدا می‌کنند بایستی متناسب با فرهنگ، هویت، تاریخ و مرتبط با موضوع جشنواره باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزارکنندگان این جشنواره خواست به دنبال چشم انداز وسیع برای دوره‌های آتی تئاتر کوردی سقز باشند و اذعان کرد: این جشنواره بایستی تبدیل به برندی برای تئاتر کوردی شود و در سطح ملی و بین المللی شناخته شده باشد.

قلعه شاخانی تاکید کرد: برگزایر جشنواره‌های فرهنگی و هنری بایستی در هر دوره تازگی و جذابیت خاص مخاطب را داشته باشد و در روند برگزاری از تکراری شدن آن پرهیز شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در ادامه این دیدار در حکمی هیوا حاجی محمدی (رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز؛ را به عنوان دبیر شانزدهمین جشنواره تئاتر کوردی سقز منصوب کرد.

همچنین در ابلاغ جداگانه‌ای علیرضا اسماعیلی از هنرمندان حوزه هنر‌های نمایشی استان به عنوان دبیر اجرایی شانزدهمین جشنواره تئاتر کوردی سقز معرفی شد.

انتهای پیام/ع

معرفی دبیر شانزدهمین جشنواره تئاتر کوردی سقز

برچسب ها: وزارت ارشاد ، جشواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.