دبیر خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه گفت : امیدواریم بتوانیم در سال جاری ۱۵ تا ۲۰ واحد راکد استان را به چرخه تولید برگردانیم.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فرهاد مرزی دبیر خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بررسی مشکلات تعدادی از واحد‌های تولیدی راکد استان به خانه صنعت و معدن استان سپرده شد، گفت : تعداد این واحد‌ها ۷۷ مورد و عمدتا از واحد‌های صنعتی کوچک استان بود.

وی گفت : از ابتدای امسال ۲۳ جلسه ستاد تسهیل برگزار کردیم و در هر جلسه مشکلات چهار واحد بررسی شد و در مجموع ۹۲ واحد را مورد ارزیابی قرار دادیم که بیشتر از تعداد واحد‌هایی است که برای ما پیش‌بینی شده است.

دبیر خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه ادامه داد: البته تعداد زیادی از این واحد‌ها از واحد‌های راکد استان نیست، بلکه واحد‌هایی هستند که در حال تولید بوده، اما با مشکلاتی مواجهند و به نوعی از رکود آن‌ها پیشگیری کردیم.

به گفته مرزی، بجز چند مورد مختصر اکثر مشکلات واحد‌ها که در جلسات بررسی شده به توافق رسیده و قرار است مرتفع شود.

وی افزود: عمده مشکلات واحد‌های صنعتی استان شامل مسائل بانکی، بدهی‌های معوق، مشکلات مالیاتی و تامین اجتماعی و ... است.

دبیر خانه صنعت و معدن استان با اشاره به اینکه علی رغم پیگیری‌های انجام شده هنوز از ۷۷ واحد راکد استان واحدی به چرخه تولید برنگشته است، یادآور شد: بنا نداریم آمار غیرواقعی اعلام کنیم، اما امیدوایم از این ۷۷ واحد ۱۵ تا ۲۰ مورد آن‌ها تا پایان سال به چرخه تولید برگردد.

وی گفت: بنا داریم تا پایان سال هر هفته دو جلسه ستاد تسهیل برگزار کنیم و در هر جلسه مشکلات چهار واحد بررسی خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

واحدهای راکد به چرخه تولید برمی گردند

 

برچسب ها: صنعت ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.