معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان از برپایی نمایشگاه رونق تولید در این استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۲۷ خرداد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان در سنندج برپا می‌شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سعدی بالیده گفت: نمایشگاه رونق تولید به منظور حمایت از واحدهای تولیدی داخلی و معرفی توانمندی‌های آنها برپا می‌شود و ۹۰ واحد و شرکت دانش بنیان در حدود ۷۰ غرفه این نمایشگاه مستقر می‌شوند که غرفه‌های پارک علم و فناوری، صنایع دستی و کمیته امداد در این نمایشگاه مشترک است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان اضافه کرد: برای شرکت واحدهای تولیدی در این نمایشگاه فراخوان صادر شده و هم به صورت مراجعه مستقیم و تلفنی از این واحدها برای حضور و برپایی غرفه دعوت به عمل آمده است.

بالیده یادآور شد: ۳۰ درصد از هزینه حضور و دایر کردن غرفه در این نمایشگاه از تولیدکنندگان اخذ شده و ۷۰ درصد آن را شرکت شهرک‌های صنعتی استان کردستان متقبل شده است.

وی افزود: تمام هزینه‌های دریافتی صرف برپایی نمایشگاه و برنامه‌هایی برای رونق هر چه بهتر نمایشگاه و اجرای برنامه‌هایی همچون برگزاری کلاس‌های آموزشی، دعوت از هیأت‌های تجاری داخلی و خارجی و در نهایت تبلیغات شده است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: تمام واحدهایی که در این نمایشگاه مستقر می‌شوند از واحدهای تولیدی داخل استان هستند چرا که هدف ما از برپایی این نمایشگاه، نمایش توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان است.

بالیده تاکید کرد: در تمام گروه‌های صنعتی در این نمایشگاه واحد مستقر می‌شود و علاوه بر این صنایع دانش بنیان، استارتاپ ها و تعداد محدودی از فعالان صنایع دستی هم حضور دارند.

وی یادآور شد: بنابر تصمیم هیأت مدیره، حضور در نمایشگاه رونق تولید استان برای شرکت‌هایی با مدیرعاملی بانوان رایگان است که تنها ۲ واحد از این نوع شرکت‌ها برای دریافت یارانه کامل اقدام و در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.

نمایشگاه رونق تولید کردستان روز دوشنبه ساعت ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان در سنندج افتتاح می‌شود و تا اول تیر هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۲ پذیرای بازدید علاقمندان است.

انتهای پیام/م

نمایشگاه رونق تولید کردستان  در سنندج افتتاح می‌شود

برچسب ها: رونق تولید ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.