مسابقات قهرمانی قایقرانی اسلالوم و آب‌های خروشان کشور در رودخانه زاینده رود چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسابقات قهرمانی قایقرانی اسلالوم و آب‌های خروشان کشور در رودخانه زاینده رود استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

کتایون اشرف نائب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی ایران گفت: این رقایت‌ها با حضور ۱۲ تیم از تهران، مرکزی، البرز، قزوین، اصفهان، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد، گیلان، مازندران، کردستان، همدان به میزبانی چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.

وی افزود: این رقابت به مدت دو روز در رده‌های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به منظور رده بندی کیفی و انتخابی تیم ملی ادامه دارد.

اشرف اضافه کرد: اسلالوم سواران در دو بخش کانو و کایاک در پیست روستای سواد جان شهرستان سامان رقابت می‌کنند.

وی ادامه داد: در روز نخست مسابقات، آقایان و در روز دوم بانوان به رقابت می‌پردازند.

اشرف، هدف دیگر از برگزاری این رقابت‌ها را محک زدن پیست قایقرانی استان چهارمحال و بختیاری برای برگزاری مسابقات بین المللی بیان کرد.

به گفته وی؛ نماینده فدراسیون جهانی در سوئیس ماه قبل از این پیست بازدید کرد و آن را جزو بهترین بستر‌ها برای برگزاری مسابقات جهانی  قایقرانی اسلالوم و آب‌های خروشان دانست.

گفتنی است: ۶۵ کیلومتر از طول رودخانه زاینده رود در شهرستان سامان قرار دارد و این شهرستان را به قطب اسلالوم تبدیل کرده است.

سامان از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن (شهر سامان) در فاصله ۲۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/خ

مسابقات قهرمانی قایقرانی اسلالوم و آب‌های خروشان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار