تیر‌های آمریکا یک بار دیگر ایران را نشانه گرفت

رسانه های آمریکایی سعی در جوسازی برعلیه ایران در دخالت داشتن درحادثه انفجار نفت کش ها توسط ناوهای ایرانی دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حادثه آتش گرفتن و انفجار در نفت کش‌های ژاپنی در نزدیکی آب‌های ایران چند روزی است که رسانه‌ها را بیدار کرده است و سعی در رسانه‌ای کردن این موضوع دارند.

این باررسانه‌های آمریکایی و غربی درمسیر سکوت کودک کشی یک شیعه در عربستان در جلوی چشمان مادرش گام ننهاده و زبان باز کرده اند.

این سکوت شکنی و رسانه سازی این بار اتفاق افتاده است، اما برای اینکه ایران را یک بار دیگر متهم کنند و سعی در جوسازی برعلیه ایران در دخالت داشتن در حادثه انفجار نفت کش‌ها توسط ناو‌های ایرانی دارند، تا حدی که رئیس جمهور آمریکا به طور مستقیم می‌گوید: من فکر می‌کنم قطعاً ایران این کار را انجام داده است. شما تصاویر مین منفجرنشده را روی بدنه نفتکش دیدید و قایقی که سعی داشت آن مین را از بدنه نفتکش جدا کند و موفق به این کار شد.

به گزارش خبرنگار ما این در حالی است که مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز می‌گوید: در شناور اولی حریق در عرشه میانی و در شناور دوم حریق در موتورخانه روی داده است. به نظر نمی‌رسد شیئی به این شناور‌ها برخورد کرده باشد چراکه ظواهر کشتی و ارزیابی اولیه نشان می‌دهد برخوردی صورت نگرفته است وبه نظر می‌رسد آتش سوزی صرفا یک موضوع فنی بوده که بعدا باید ارزیابی بیشتری در این رابطه انجام شود.

ایران دیروز میزبان نخست وزیر ژاپن بود و رهبر انقلاب و رئیس جمهور با آبه شینزو دیدار کردند و این اتفاق یک بار دیگر جایگاه و اهمیت ایران را درمیان کشور‌های دیگر نشان داد. چطور ممکن است وقتی نخست وزیر ژاپن در ایران است چنین خامی سیاسی اتفاق بیفتد و نفت شکن‌های ژاپنی توسط ایران مورد هدف قرار بگیرد؟

انتهای پیام/ ر

رسانه های آمریکایی سعی در جوسازی برعلیه ایران

برچسب ها: نفت کش ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.