مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: افق اخبار و گزارش هایی که رسانه ها تولید می کنند بایستی مبتنی بر امیددادن به مردم و استحکام نظام باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ،علی درویشی، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: افق اخبار و گزارش هایی که رسانه ها تولید می کنند بایستی مبتنی بر امیددادن به مردم و استحکام نظام باشد.

 درویشی  در دیدار با تعدادی از مدیران رسانه‌ای استان لرستان اظهار داشت: خبرنگاران و رسانه‌ها باید وکیل مستضعفان هم باشند و در بیان مشکلات مردم و رساندن مطالبات مردمی به گوش مسئولان تلاش کنند.

وی با تاکید بر اهمیت رسانه‌ها در جامعه امروز، افزود: امروز در سطح دنیا شاهد هستیم که امپریالیسم خبری برای جریان سازی در ارتباط با یک موضوع خاص به صورت کاملا هماهنگ عمل کرده و بعضا رسانه‌های غربی بر روی تیتر یک رسانه خود در یک راستا حرکت می‌کنند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه وی در کنار رسانه‌های رسمی شاهد فضای مجازی هستیم که می‌تواند بسیاری مفید باشد اما از طرفی در صورت توجه نکردن به این عرصه حساس می‌تواند خطرناک هم باشد.

درویشی به اهمیت جریان‌سازی رسانه ای اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود خبرنگاران و رسانه‌های داخل کشور در انتشار اخبار خود بر تقویت نظام و امید بخشی به مردم توجه داشته باشند که البته شاهد هستیم این موضوع به‌خوبی مورد توجه رسانه‌های انقلابی قرار دارد.

وی تصریح کرد: اطلاع رسانی درست و به موقع می‌تواند فضای جامعه را تحت تأثیر قرار داده و از بروز بسیاری از شایعات جلوگیری کند.

 مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل بیان کرد: دشمن در شرایط فعلی بر انجام کارهای رسانه‌ای سرمایه‌گذاری زیادی کرده و در کنار آن بر ترویج شایعات و اخبار کذب اهتمام ویژه دارد.

درویشی در ادامه خبرنگاران را در خط مقدم نظام دانست و افزود:خوشبختانه در سیل اخیر اکثر رسانه‌ها در پوشش اخبار از جنبه‌های مختلف به‌خوبی عمل کردند و این حادثه نشان داد با همدلی در کار رسانه می‌توان به‌خوبی در جامعه جریان سازی کرد.

انتهای پیام/ ر

اخبار رسانه ها مبتنی بر امیددادن به مردم و استحکام نظام

برچسب ها: درویشی ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار