نمازگزاران نماز جمعه امروز شهر زیراب امروز با به دست گرفتن پلاکارت‌هایی در خطبه‌های نماز جمعه و گلزار شهدای امامزاده عبدالحق (ع) به هنجارشکنان سد لفور اعتراض کردند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام رضایی امام جمعه شهر زیراب سوادکوه امروز در نمازجمعه این شهر، ضمن حمایت از اقدام نیروی انتظامی در ایجاد سامانه پیامکی در رابطه با هنجارشکنان  سد لفور ، گفت: همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها و دستگاه قضائی باید در این زمینه نیروی انتظامی را یاری کنند.
 
وی از نیروی انتظامی در ایجاد سامانه پیامکی برخورد با هنجارشکنان حمایت کرد و افزود: باید عرصه بر هنجارشکنان تنگ و حقوق مردم استیفا شود.

وی افزود: این وظیفه شرعی، دینی و قانونی همه بوده و مطالبه مردم از حکمرانان خود در حفظ امنیت و سلامت جامعه است.

نمازگزاران نماز جمعه امروز شهر زیراب خواستار استفاده درست از جاذبه‌های گردشگری و طبیعی سوادکوه بودند.

نمازگزاران نماز جمعه شهر زیرآب گفتند، سوادکوه ازجاذبه‌های گردشگری طبیعی و خدادادی زیادی برخوردار است، اما باید طبق قوانین اسلامی و حفظ شئونات وحجاب اسلامی استفاده شود وبا هنجارشکنان و کسانی که بد حجابی و ترویج بی حجابی رواج می‌دهند برخورد شود.

نمازگزاران با همراه پلاکارت‌های که نوشته شده بود ما مردم حزب الهی شهرستان سوادکوه در خواست برخورد و اقدام به هنگام قضایی و انتظامی با هرگونه هنجار شکنی را داریم، قدم توریست روی چشمانمان در مقابل تروریست‌های فرهنگی تمام قد می‌ایستیم و سوادکوه برای توریست بهشت است، اما برای هنجار شکنان جهنم اعتراض خود را اعلام کردند.

انتهای پیام/آ
 
 

پویش نماز گزاران نماز جمعه شهر زیراب به هنجار شکنان سد لفور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.