مربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: بازی هایمان در هفته سوم لیگ ملت ه سخت‌تر است، اما ما هم ایران هستیم.

اکبری: بازی هایمان در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال سخت‌تر استبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پیمان اکبری، مربی تیم ملی والیبال ایران درباره آخرین وضعیت این تیم پیش از آغاز هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال بیان کرد: خوشبختانه شرایطمان خوب است و از لحاظ روانی و جسمانی در وضعیت ایده آلی هستیم. در ۲ هفته ابتدایی برگزاری رقابت‌ها پنج بار پیروز شدیم و با وجود شکست ۳ بر ۲ مقابل برزیل، یک امتیاز هم از آن بازی گرفتیم.

او ادامه داد: ۲ - ۳ بازیکن مصدوم بودند که خوشبختانه امیر غفور و محمد موسوی مشکلی برای حضور در بازی‌های هفته سوم ندارند، اما محمد جواد معنوی نژاد این بازی‌ها را از دست داده و در هفته بعدی می‌توانیم از او استفاده کنیم.

اکبری تصریح کرد: بازی‌های هفته سوم نسبت به دیدار‌های قبلی مان سخت‌تر است، اما ما هم تیم ایران هستیم و در کشور خودمان و شهر ارومیه بازی می‌کنیم. مردم ارومیه با دل و جان والیبال را دوست دارند و آن را دنبال می‌کنند. فکر می‌کنم با توجه به آمادگی بازیکنان و انگیزه‌ای که آن‌ها دارند می‌توانیم در این هفته هم موفق باشیم.

مربی تیم ملی والیبال ایران درباره ارزیابی اش از وضعیت کانادا، حریف امروز این تیم گفت: کانادا جز تیم‌های خوب والیبال جهان است که در سال ۲۰۱۳ مقام سومی لیگ ملت‌ها را کسب کرده است. فکر می‌کنم بازی خوبی را از هر ۲ تیم شاهد خواهیم بود و امیدوارم این بازی به سود ایران تمام شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی والیبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار