سرپرست فدراسیون والیبال گفت: فدراسیون لهستان باید نامه عذرخواهی کوبیاک را به ما تحویل دهد و اگر این اتفاق رخ ندهد فدراسیون جهانی آن‌ها را جریمه می‌کند.

داوری: نخواندن نامه عذرخواهی نه به فدراسیون جهانی است

افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: فدراسیون والیبال لهستان هیچ پیامی به ما در خصوص نخواندن نامه عذرخواهی ارسال نکرده است. اگر قرار بود که از ما عذرخواهی نکنند، مسئله را به صورت رسمی با فدراسیون جهانی در میان می‌گذاشتند و مستندات و دلایل خود را هم در این خصوص اعلام می‌کردند. اما فدراسیون جهانی و مسئولان والیبال لهستان هیچ ایمیلی در این رابطه به نزده اند.

او تصریح کرد: اینکه برخی از سایت‌ها اعلام کرده اند که مربی تیم لهستان اجازه نمی‌دهد نامه عذرخواهی منتشر شود کذب است که مورد تایید ما هم نیست، چون هر چیزی مراحل قانونی دارد و طبق قانون هم آن‌ها باید یک نامه عذرخواهی به ما تحویل دهند، اما اگر این کار را نکردند دیگر بررسی موضوع وظیفه ما نیست بلکه خود فدراسیون جهانی والیبال باید آن را بررسی کند.

داوری افزود: رای فدراسیون جهانی در ارتباط با عذرخواهی لهستان صادر شده است و تیم لهستان هم می‌داند اگر از انجام آن ممانعت کند جریمه سنگینی گریبانش را می‌گیرد. اینجا لازم است اعلام کنم که اگر قرار بود این نامه را به ما تحویل ندهند، مستندات و دلایلشان را به ما ایمیل می‌زدند، اما چنین چیزی نیست، چون ما ایمیلی دریافت نکرده ایم.

سرپرست فدراسیون والیبال در ادامه گفت: سالن برگزاری مسابقات لیگ ملت‌ها در شهر ارومیه نزدیک به ۶ هزار صندلی برای نشستن تماشاگران دارد، اما بالغ بر ۴ هزار عدد صندلی در سالن وجود دارد و سکو‌های بالا برای نشستن تماشاگران خالی هستند. ما با توجه به ظرفیت و امنیت و چیزی که شورای تامین مصوب کرده بلیت فروشی را انجام می‌دهیم. بلیت فروشی‌ها به اندازه لازم بوده و کاری خارج از امکانات موجود صورت نگرفته است.

او تصریح کرد: تماشاگران ما هیچ مشکلی با تیم لهستان ندارند و آن‌ها را با استقبال فراوان از فرودگاه آوردند. فدراسیون جهانی هم به خاطر داشتن چنین مردم مهمان نوازی از ما تشکر کرد. من یقیین دارم که هیچ اتفاقی در بازی ایران و لهستان رخ نمی‌دهد و همه چیز در امنیت کامل به پایان می‌رسد.

داوری افزود: تمام تیم‌هایی که در مدت این ۲ هفته از لیگ ملت‌ها به ایران می‌آیند مهمان ما هستند و ما فقط حق میزبانی را می‌خواهیم به بهترین شکل ممکن نسبت به آن‌ها ادا کنیم.

او در پایان گفت: تماشاگران ما در کنار تیم ملی کشورشان هستند و تا آخرین لحظه ملی پوشانمان را تشویق می‌کنند. در این ۲ هفته منش و مرام خودمان را نشان جهانیان می‌دهیم.


بیشتر بخوانید:

آمار ملی پوشان ایران در لیگ ملت‌های والیبال / ایرانیان در صدر بهترین‌ها

تیم ملی والیبال ایران به تهران بازگشت/ مسئولان ورزش در خواب!

عبادی پور: نمی‌توان قول صعود داد/ مهم نیست که کسی توجهی به والیبال دارد یا نه


انتهای پیام

اظهارات سرپرست فدراسیون والیبال در ارتباط با هفته سوم لیگ ملت های والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار