مهاجم تیم بسکتبال تورنتو رپترز ارزشمندترین بازیکن دیدار‌های فینال لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA) لقب گرفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در پایان ر‌قابت‌های فینال این فصل حر‌فه‌ای NBA "کاوهی آنتونی لنارد" مهاجم تیم کانادایی تورنتو رپترز به عنوان ارزشمند‌ترین بازیکن فینال این فصل از NBA انتخاب شد.

این بازیکن ۲۷ ساله در دیدار‌های فینال برابر گلدن استیت درخشان ظاهر شد و نقش پر رنگی در پیروزی ۴ بر ۲ تیمش در بازی‌های فینال داشت. لنارد در هر بازی به طور میانگین ۲۸.۵ امتیاز برای تورنتو کسب کرد و ۴۳ درصد شوت هایش را تبدیل به گل کرد.

او در آخرین بازی ۲۲ امتیاز به دست آورد و ۶ ریباند داشت.

این دومین باری است که لنارد عنوان ارزشمندترین بازیکن دیدار‌های فینال را به دست می‌آورد. او پیش از این در سال ۲۰۱۴ زمانی که برای سن آنتونیو اسپرز بازی می‌کرد، این جایزه را دریافت کرد و به همراه کریم عبدالجبار و لبرون جیمز تنها بازیکنانی هستند که در تاریخ NBA به همراه ۲ تیم مختلف عنوان ارزشمندترین بازیکن دیدار‌های فینال را به دست آورده اند.

لنارد اولین بازیکنی در تاریخ لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا است که موفق شده هم با تیمی از کنفرانس غرب و هم با تمی از کنفرانس شرق عنوان ارزشمندترین بازیکن دیدار‌های فینال را به دست آورد.

گفتنی است، تورنتو رپترز بامداد امروز با پیروزی ۱۱۴ بر ۱۱۰ مقابل گلدن استیت وریرز در بازی ششم فینال لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا در مجموع ۴ بر ۲ از سد این تیم مدعی گذشت و برای نخستین بار قهرمان NBA شد.


بیشتر بخوانید:

گلدن استیت ۱۰۶ - تورنتو ۱۰۵ / جام از دست کانادایی‌ها لیز خورد

تورنتو ۱۰۵ - گلدن استیت ۹۲/ نماینده کانادا به جام نزدیک شد

پیروزی میزبان در نخستین دیدار نهایی

تورنتو برای اولین بار فینالیست شد/ قهرمانی کنفرانس شرق در خارج از خاک آمریکا

دومین پیروزی تورنتو مقابل گلدن استیت در NBA

سقوط یک پله‌ای بسکتبال ایران در رنکینگ جهانی

آسمان خراشان جوان ایران شانس جهانی شدن از دست دادند


انتهای پیام/

لنارد ارزشمندترین بازیکن فینال NBA شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار