مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از نصب المان ویژه والیبال لیگ ملت‌های جهان در اردبیل خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: درراستای میزبانی اردبیل در هفته چهارم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ که چهار تیم ایران، فرانسه، پرتغال و استرالیا دراردبیل بازی خواهندداشت المان‌های مرتبط با والیبال در اردبیل نصب می‌شود.

وی ادامه داد: با مشارکت شهرداری اردبیل المان ویژه مسابقات والیبال در محل (نرسیده به پل هوایی ورودی اردبیل درفضای سبز، مجاورت المان قطار) نصب خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای استقبال از برگزاری لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در اردبیل اضافه کرد: درکنار نصب المان ویژه مسابقات، سطح شهر هم با نصب بنرها، استند‌ها و بیلبورد‌ها حال و هوای والیبالی به خود گرفته است.

آقاخانی بیان کرد: رنگ آمیزی و گلکاری مسیر‌های منتهی به ورزشگاه رضازاده و خیابان‌های اطراف، همکاری و مشارکت در امر پاکسازی مسیر‌های وردی تیم‌ها و خیابان‌های اصلی شهر و همچنین نصب پوستر و دیگر اقلام تبلیغاتی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در اتوبوس‌ها و تاکسی‌های تحت نظارت سازمان (اتوبوسرانی و تاکسیرانی) در اردبیل از دیگر برنامه است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیلت فروشی این دوره از رقابت‌ها به صورت اینترنتی خواهدبود تاکید کرد: بلیت فروشی هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ به صورت اینترنتی خواهد بود و علاقمندان چهار روز قبل از مسابقات یعنی از ۲۷ خرداد می‌توانند با مراجعه به وب سایت www.shop.rsatm.ir بلیت را تهیه کنند.
انتهای پیام/ح

بلیت فروشی هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال به صورت اینترنتی خواهد بود

برچسب ها: والیبال ، لیگ جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.