رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف ۸۳۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر و اجرای ۵۰۰ طرح پاکسازی نقاط آلوده در استان خبر داد.

سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت:در سه ماهه اول امسال در مجموع ۸۳۰ کیلو انواع مواد مخدر در سطح استان کشف شد که عمده‌ترین کشفیات مواد مخدر استان تریاک و حشیش بوده است.
 
 

وی با اشاره به اجرای طرح‌های انتظامی برای ریشه کن کردن این معضل اجتماعی، از اجرای ۵۰۰ طرح عملیاتی از ابتدای امسال تاکنون در سطح استان خبر داد و افزود: در اجرای این طرح‌ها ۲۹ باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و متلاشی شد.

ثقفی با اشاره به افزایش ۳ درصدی دستگیری عاملان مواد مخدر گفت: در این ارتباط ۳ هزارو ۸۷۰ عامل افیونی اعم از خرده فروش مواد مخدر، مصرف کننده مواد مخدر و معتادان متجاهر طی این مدت در سطح استان دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.
 

وی بیشترین کشفیات مواد مخدر استان را در محور‌های ورودی استان برشمرد و افزود: با تشکیل دو تیم عملیاتی متشکل از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و سربازان گمنام امام زمان در دو منطقه غرب و شرق استان اقدامات موثری در این زمینه صورت گرفته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از تشکیل ۳ هزارو ۴۴۲ پروننده قضائی در ارتباط با موضوع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون نیز خبر داد.

وی با معرفی مواد مخدر گل به عنوان یکی از مخدر‌های بسیار خطرناک و مرسوم در جامعه امروز، اگفت:این ماده مخدر خاصیت تخریبی ۷ برابری نسبت با ماده مخدر مشابه خود را دارد.

ثقفی در خاتمه با اشاره به اهمیت نقش رسانه‌ها در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه در خصوص مضرات مواد مخدر، گفت: رسانه‌های دیداری، مکتوب و نوشتاری با تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی به اقشار جامعه می‌توانند نقش موثری را در پیشگیری از شیوع مواد مخدر در جامعه داشته باشند.
انتهای پیام/س
 

کشف مواد مخدر در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.