مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۱۹ خرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهمترین حوادث امروز یکشنبه ۱۹ خرداد ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

زخمی شدن پسر ۲ ساله در تصادف جاده بابل

غلام نیا روشن روابط عمومی سازمان اورژانس بابل گفت: در گزارشی به سازمان اورژانس بابل مبنی انحراف نیسان در جاده فیروزجاه گزارش شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله سازمان اورژانس بابل تکنسین‌های پایگاه‌های بندپی شرقی و خشرودپی را به محل حادثه اعزام کرد.

غلام نیا روشن گفت: اولین اکیپ از تکنسین‌های اورژانس در مدت زمان  ۱۵دقیقه و دومین اکیپ از تکنسین‌های اورژانس در مدت زمان ۲۰ دقیقه در محل حادثه حضور پیدا کردند.

روابط عمومی سازمان اورژانس بابل با بیان اینکه این حادثه ۳ زخمی بر جای گذاشت، افزود: مرد ۲۸ ساله، خانم ۲۵ ساله و پسر بچه ۲ ساله زخمی‌های این حادثه بودند.

روابط عمومی سازمان اورژانس بابل با بیان اینکه حال پسر بچه ۲ساله وخیم است، گفت: تکنسین‌های اورژانس پس از اقدامات پزشکی اولیه مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

۴۷۰ مورد بازدید ایمنی از اماکن مختلف شهر ساری

سید حمید هاشمی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری از ۴۷۰ مورد بازدید ایمنی از اماکن مختلف شهر ساری طی اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت بازدید ایمنی در پیشگیری از حوادث، افزود: کارشناسان سازمان طی این مدت از  ۴۰۶  واحد مسکونی، ۳۰  واحد تجاری و ۳۴ واحد از ادارات، سازمان‌ها در سطح شهر ساری بازدید ایمنی بعمل آوردند.

هاشمی ارائه ۶ گواهی حریق و ۱۵ گزارش کارشناسی و علت یابی حریق بنا به درخواست مراجع قضایی، شرکت‌های بیمه و شهروندان حادثه دیده را از دیگر اقدامات اداره آموزش و پیشگیری این سازمان در این مدت بیان کرد.

دستگیری سارق منزل با ۱۲ فقره سرقت در بهشهر

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ شجاعی گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۲ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان و شهرستان‌های همجوار اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۲ سارق تلفن همراه با ۸ فقره سرقت در ساری

سرهنگ ناصرعلی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: ماموران پاسگاه انتظامی فرح آباد در حین اجرای ماموریت در محدوده جاده پلاژ متوجه افرادی شدند که با سرقت تلفن همراه یکی از شهروندان از محل متواری شدند.

وی افزود: در عملیاتی ضربتی متهمان دستگیر و در بازرسی از آنان ۸ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد.

اجرای طرح مقابله با سرقت در شهرستان جویبار

سرهنگ اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی، طرح مقابله با سرقت در این شهرستان به اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۹ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

کشف ۱۲ رأس گوسفند قاچاق در سوادکوه

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی حین کنترل خودرو‌های عبوری به خودروی وانت نیسان حامل احشام مظنون شدند.

وی افزود: ماموران در اقدامی غافلگیرانه این خودرو را متوقف کردند و در بازرسی از آن موفق شدند، ۱۲ راس احشام فاقد مجوز قانونی را کشف کنند.

کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مقابله با مجرمان و عاملان مواد مخدر در شهرستان نکا به اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران با با بسیج کلیه تجهیزات پرسنلی و توان عملیاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در این شهرستان شدند.

سرهنگ زارع گفت: متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند و در بازرسی از محل اختفای آنان در مجموع ۶ کیلو گرم مواد مخدر کشف شد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.