با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی جشن فارغ التحصیلی یک گروه از خلبانان پایگاه چهارم شکاری دزفول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، امیر عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: خلبانان در مشاغل نظامی باید ویژگی‌هایی، چون سلحشوری، ضریب هوشی بالا، شجاعت و عکس العمل مناسب داشته باشند که این ویژگی‌ها لازمه خلبان شکاری است خلبان باید خودش را فدا کند تا دیگران در امنیت باشند و همواره به اهمیت و ارزش کار خود واقف باشند.

وی افزود: اهمیت این شغل باعث شده در شرایط حساس از پیشگامان باشند آموزش و توسعه ساختار سازمانی کیفیت نیروی انسانی را بالا می‌برد.

امیر نصیر زاده بیان داشت: خلبانان باید همواره تاکتیک‌های آموزشی جدید را فرا گیرند و ابداعات و پیشنهادات خود را ارائه دهند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: زیربنای عمیق و اصیل دینی از دیگر ضروریاتی است که باید در خلبانان تقویت شود چرا که امروزه دشمن با ابزار‌های بسیار پیشرفته به دنبال اختلال در افکار جامعه است.

این مقام مسئول ادامه داد: داشتن روحیه انقلابی و جهادی، مقاومت را در مقابله با مصائب و مشکلات افزایش می‌دهد وخلبانان باید همیشه آمادگی کامل را داشته باشند که  امید است نیروی هوایی در تراز جمهوری اسلامی داشته باشیم.

انتهای پیام/م

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی به دزفول رفت

برچسب ها: نیروی هوایی ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار