فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: دشمن با تمام تجهیزات خود توان شکست ارتش جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: قدرت نظامی یکی از مولفه‌های اصلی قدرت در کنار قدرت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بوده و پشتوانه‌ای بزرگ برای سایر مولفه‌ها است و عرصه هوایی یکی از مهم‌ترین مولفه‌های عرصه قدرت ارتش است.

نصیرزاده افزود: دشمن با تمام تجهیزات خود توان شکست ارتش جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

وی بیان داشت: نیروی انسانی هسته اصلی قدرت هوایی است و نیروی هوایی با حضور در فضای لایتناهی، اثربخشی بسیار بالایی دارد.

نصیر زاده ادامه داد: نیروی هوایی با کیفیت، مدنظر مقام معظم رهبری است که لازمه تحقق آن تجهیز نیروی انسانی به علم و دانش روز است و خلبانان خوبی در سال‌های گذشته در پایگاه چهارم شکاری دزفول تربیت و به گردان‌های نیروی هوایی تزریق شده اند که فرمانده جدید نیز باید تمام توان خود را برای تربیت خلبانان با دانش به کار گیرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: حفاظت و حراست از زیرساخت‌های نیروی هوایی از وظایف ارتش است و این زیرساخت‌ها امانت هستند و باید از آن‌ها حفاظت شود.

این مقام مسئول گفت: برخی کمبود‌ها و کاستی‌های پروازی بدلیل شرایط شرکت‌های هواپیمایی است لذا از نمایندگان و مسئولان شهرستان‌های دزفول و اندیمشک تقاضا می‌شود در راستای افزایش تعداد پرواز‌های فرودگاه دزفول تلاش کنند.

وی افزود: خلبانان خوبی در سال های گذشته در پایگاه چهارم شکاری دزفول تربیت و به گردان های نیروی هوایی تزریق شده اند که فرمانده جدید نیز باید تمام توان خود را برای تربیت خلبانان با دانش به کار گیرد.

امیر نصیرزاده ضمن تقدیر از تلاش های امیر آشنا فرمانده پیشین پایگاه چهارم شکاری دزفول به فرمانده جدید توصیه کرد از زیرساخت ها و تجهیزات نیروی هوایی حفاظت و در خدمت به مردم تلاش کند.

انتهای پیام/م

ایمن نبودن کشور ها از تهدیدهای نظامی

برچسب ها: ارتش ، سپاه پاسداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.