فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۲۹ درصد فوتی‌های حوادث رانندگی جنوب این استان در ۲ ماهه نخست امسال به قاچاق سوخت و اتباع بیگانه غیرمجاز مربوط می‌شود.

قاچاق عامل ۲۹ درصد حوادث رانندگی در سیستان و بلوچستان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سرهنگ یداله ستوده  اظهار داشت: از آنجایی که بخش قابل توجهی از حوادث جاده‌ای سیستان و بلوچستان ناشی از حمل موادسوختی قاچاق و اتباع بیگانه غیر مجاز است پلیس طرح برخورد با این گونه از وسایل نقلیه حادثه ساز را در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: عمده‌ترین پیامد‌های قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان علاوه بر اتلاف بیت المال، سرمایه‌های ملی و انتفاع گسترده گروهی از سودجویان موجب افزایش تصادفات و سوانح رانندگی منجر به فوت به واسطه برخورد با خودرو‌های حامل قاچاق سوخت و آتش گرفتن خودرو‌ها می‌شود.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان از اجرای طرح توقیف خودرو‌های فاقد پلاک و پلاک مخدوش در استان خبر داد و افزود: این طرح با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از مشکلات و آسیب‌های احتمالی در مسیر‌های ارتباطی از اواخر اردیبهشت اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در این طرح تمامی خودرو‌های پلاک مخدوش توسط ماموران انتظامی توقیف و روانه پارکینگ می‌شوند و تا سه ماه امکان ترخیص آن‌ها وجود ندارد.

انتهای پیام/گ

قاچاق عامل حوادث رانندگی در سیستان و بلوچستان

برچسب ها: پلیس ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار