مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از نصب بیش از ۱۳۰۰ عدد علائم ایمنی در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۷۰ تن لکه گیری با آسفالت گرم، بیش از ۵۱ هزار تن با آسفالت سرد در سطح محور‌های مواصلاتی اصلی و فرعی استان کرمانشاه صورت گرفته است.

وی گفت : طی این مدت ۹۸۵ کیلومتر از حریم محور‌های مواصلاتی، اصلی و فرعی استان تیغه زنی و ۱۳۲۴ عدد علائم ایمنی نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، از انجام بیش از ۱۷۶ هزار و ۶۰۰ کیلومتر ریزش برداری، رفع انسداد و پاکسازی سطح جاده‌ها و شانه سازی محور‌های مواصلاتی اصلی و فرعی استان به میزان ۵۱ هزار و ۵۶ کیلومتر خبر داد.

کرمی با بیان اینکه طی این مدت ۳۰۸ عدد تنقیه، تعمیر و مرمت پل‌های آسیب دیده ناشی از سیل انجام شده به خط کشی محور‌های مواصلاتی اصلی و فرعی استان به میزان ۲۵۷ کیلومتر اشاره کرد.

کرمی نصب نیوجرسی و گاردریل در یک هزار و ۹۰۸ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی اصلی و فرعی استان، روکش آسفالت به میزان چهار کیلومتر و اصلاح شیب شیروانی به میزان ۱۳ کیلومتر را از دیگر اقدامات انجام شده، دانست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال، ۶ مورد رفع و اصلاح نواقص نقاط پر حادثه و هشت دستگاه تعریض پل در این نقاط عملیاتی شده و همچنین پنج هزارکیلومتر باند، برف روبی و نمک پاشی و بازگشایی ۳۲۹ کیلومتر راه روستایی انجام شده است .

 

 

انتهای پیام/د

لکه گیری با آسفالت در سطح محور‌های مواصلاتی اصلی و فرعی

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.