مهمترین حوادث امروز ۲۲ خرداد ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز چهار شنبه ۲۲ خرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
 


کشف ۵ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه کامیون با بار چوب در یکی از محور‌های شهرستان نکا، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران باهماهنگی قضایی، کامیون مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۵ تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ زارع گفت: راننده خودرو به مرجع قضائی معرفی و چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی این شهرستان تحویل شد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در فریدونکنار

 
سرهنگ محمود حسین زاده جانشین انتظامی شهرستان فریدونکنار گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۲۱ نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان شدند.

سرهنگ حسین زاده گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، ۲ کیالو و ۶۳۹ گرم مواد مخدر و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف کردند.

وی از توقیف ۶۷ دستگاه خودرو و ۲۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرا این طرح خبر داد و افزود: کشف ۱۲ فقره سرقت شامل سرقت منزل، اماکن دولتی و خصوصی، داخل خودرو، از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.


کشف ۹ فقره سرقت در آمل

 
سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان آمل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تقویت گشت‌های انتظامی در سطح حوزه استحفاظی ۴ سارق حرفه‌ای را شناسایی و آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۳ فقره سرقت منزل، ۲ فقره سرقت مغازه، ۲ فقره سرقت سیم برق، ۲ فقره سرقت ساختمان نیمه کاره و یک فقره سرقت دوچرخه اعتراف کردند.

سرهنگ آزادی بیان داشت: در بازرسی از محل اختفای این سارقان مقداری اموال مسروقه و مدارک شناسایی مربوط به افراد مالباخته  نیز کشف و ضبط شد.

 

دستگیری سارق سیم و کابل برق در بابل

 
سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم و کابل برق از شبکه‌های توزیع برق روستایی در سطح شهرستان موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ گفت: ماموران با تقویت گشت‌های انتظامی ، در عملیاتی ضربتی متهم را در حین سرقت سیم برق از یکی از شبکه‌های توزیع در این شهرستان دستگیر کردند.

وی افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۵ فقره سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان اعتراف کرد.

وی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شد.

 

دستگیری ۳ سارق منزل و اماکن خصوصی در کلاردشت


سرهنگ قاسم عزیزی کرانی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در این شهرستان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، موفق به شناسایی ۳ سارق حرفه‌ای منزل در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

وی با اشاره به این که متهمان تاکنون به ۵ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند افزود: این ۳ سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.