مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۸۲ درصد جان باختگان در حوادث رانندگی تعطیلات عید فطر بومی هستند.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: آمار‌های اولیه جان باختگان ناشی از حوادث رانندگی از ۱۴ تا  ۱۷ خردادماه که به مراکز پزشکی قانونی استان ارجاع شده اند را ۱۱ کشته اعلام کرد که این رقم در مدت مشابه پارسال ۶ نفر گزارش شده است.

وی ۸۲ درصد از کشته شدگان حوادث رانندگی را بومی اعلام کرد و افزود: از این تعداد موتور سوار و راننده هر کدام ۳ مورد، سرنشین و عابر هر کدام ۲ مورد و دوچرخه سوار هم یک مورد گزارش شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: بیشترین آمار تصادف در روز ۱۷ خرداد ماه با ۵ نفر و بعد از آن ۱۶ خرداد با ۴ فوتی، ۱۴ و ۱۵ خرداد هر کدام با یک فوتی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران آمار‌های ارائه شده را آمار‌های اولیه دانست و افزود: با توجه به اینکه سازمان پزشکی قانونی، آمار‌ها را تا سی روز بعد از رویداد حادثه را به آمار‌های خود اضافه می‌کند، امکان افزایش در این آمار وجود دارد. به این معنی که چنانچه مصدومان حوادث رانندگی پس از انتقال به بیمارستان و یا با فاصله‌ای چند روزه از حادثه تصادف، براثر عوارض ناشی از تصادف جان خود را از دست بدهند به آمار روز حادثه اضافه می‌شوند.

انتهای پیام/ م

آخرین آمار حوادث رانندگی مازندران در تعطیلات عید فطر

برچسب ها: حوادث ، پزشکی قانونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.