مسئولان باشگاه پرسپولیس از برانکو درخواست کرده اند تا شخصا برای وصول مطالباتش به ایران سفر کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه برانکوایوانکوویچ، ایران را ترک کرد، خبر رسید که باشگاه پرسپولیس قرار است حدود ۶۰۰ هزار یورو به این سرمربی پرداخت کند. اما یکی از مشکلاتی که باعث می‌شود این سرمربی همچنان منتظر گرفتن طلبش از سرخپوشان پایتخت باشد، مشکلات انتقال پول است که تاخیر در این موضوع به وجود آورده است.

با این حال باشگاه پرسپولیس از برانکو درخواست کرده تا اگر می‌خواهد مطالباتش را دریافت کند شخصا به ایران بیاید تا به صورت نقدی بقیه پول قرارداد فصل گذشته خود را دریافت کند. این در حالی است که این باشگاه تمام تلاش خود را کرده بود تا پول برانکو را به حساب وی واریز کند.

در کنار این اتفاق پرسپولیسی‌ها در اندیشه این هستند تا با حضور برانکو در ایران، ضمن پرداخت مطالباتش با وی برای فصل آینده به توافقاتی دست یابند. برانکو با سرخ‌های ایران ۳ بار متوالی قهرمان لیگ برتر شد و همین اتفاق باعث شد تا سران این باشگاه مجددا خواهان حضور وی در این تیم باشند.


بیشتر بخوانید:

میزان پرداختی پرسپولیس به منشا مشخص شد

برانکو در سرزمین شفر!

حضور بیرانوند در آ اس رم منتفی شد / عقاب در پرسپولیس ماندنی می شود؟

عرب: درآمدمان ۶۱ میلیارد، اما هزینه مان ۶۳ میلیارد است/ دریافتی مان در فضای بی اعتمادی کاهش یافت/ گزینه اول، دوم و سوم ما برانکو است


انتهای پیام/  

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
قهرمان جعلی فدراسیون مافیای لیگ کثیف
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۱۷:۳۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
آقای عرب مذاکره با مربی توی فصل و امضای آن تو نیم فصل الان وقت بازیکن گرفتنه که دارن یکی یکی میپرند اگه شما قرارداد مربی تمدید کنی بزار وسط فصل الان بازیکنای مورد نیازشو جذب کن هر چند بازم نمیتونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
کی پریده؟
آخرین اخبار