مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : کرمانشاه میزبانی مرحله نهایی رقابت‌های بسکتبال پیشکسوتان کشور است .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت :کرمانشاه همواره میزبان شایسته‌ای بوده است .

وی گفت : مرحله نهایی رقابت‌های پیشکسوتان کشور طی روز‌های دهم لغایت شانزدهم تیرماه سالجاری به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می‌گردد.

وی اظهار کرد:خوشبختانه اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت بسکتبال کرمانشاه با روی باز تمامی امکانات خود را برای برگزاری این رویداد کشوری در اختیار کمیته برگزاری مسابقات قرار داده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به سابقه درخشان این استان در عرصه رویداد‌های مهمی، چون جام جهانی کشتی آزاد و چندین دوره جام‌های بین المللی، جهانی و آسیایی در رشته‌های مختلف ورزشی اظهار کرد:برای جامعه بسکتبال استان کرمانشاه باعث افتخار خواهد بود میزبان پیشکسوتان عزیز این رشته ورزشی باشند.

صابر رحیمی تاکید کرد:قطعا آنچه امروز بسکتبال ایران دارد مرهون زحمات و خدمات این عزیزان در گذشته است و تلاش می‌کنیم با همکاری هیئت مربوطه این میزبانی با خاطره خوشی برای همه شرکت کنندگان همراه شود.

وی در پایان تاکید کرد: تجربه چراغ راه آینده است و بهره گیری از تجارب پیشکسوتان ورزش عامل موفقیت و پیشرفت در فعالیت‌های آنان خواهد بود.

وی افزود :در این رقابت‌ها استان‌های کرمانشاه، کردستان، گلستان، تهران، اصفهان و چهارمحال و بختیاری حضور دارند .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری مرحله نهایی رقابت‌های بسکتبال پیشکسوتان کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.