رییس منطقه ۳ ژیمناستیک کشور گفت: سرانه بیمه ورزشی از ۵۰۰۰ هزار نفر به ۸۲۰۰ نفر افزایش یافته است و رشد خوبی را شاهد هستیم.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، رییس منطقه ۳ ژیمناستیک کشور  در اولین نشست رسمی روسای ژیمناستیک منطقه ۳ کشور به میزبانی کرمانشاه  به پتانسیل بالای این رشته ورزشی در استان ، اشاره کرد و گفت : با وجود مربیان ارزنده و با تجربه ، رشد خوبی را در سال ۹۸ نسبت به سال گذشته شاهد بودیم ، سرانه بیمه ورزشی از ۵۰۰۰ هزار نفر به ۸۲۰۰ نفر افزایش یافته است، این امر محقق نمی شد مگر با تلاش و پشتکار کادر اجرایی هیات ژیمناستیک استان که جای تشکر و قدردانی را از این عزیزان داریم.

وی  عنوان کرد : برگزاری مسابقات در منطقه ۳ کشور باعث کشف ، جذب و پرورش استعدادها خواهد شد و انشاءالله با کمک دوستان و فرهیختگان بتوانیم در این زمینه موفق و سربلند شویم .

 وی بیان کرد : متاسفانه عدم حضور روسای استانهای قم و مرکزی را شاهد بودیم که امیدوارم در آینده چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

 روسای ژیمناستیک منطقه ۳ کشور در خصوص چگونگی برگزاری مسابقات ، معرفی اعضاء کمیته ها ، تهیه تقویم ورزشی و...بحث و گفتگو کردندو  مقرر شد ، مسابقات منطقه ۳ کشور ، از پایه اول تا ششم در بخش پسران در استان همدان و دربخش دختران به میزبانی استان لرستان در نیمه دوم مرداد ماه سال ۹۸ برگزار شود .

انتهای  پیام/ز

 

اولین نشست رسمی روسای ژیمناستیک منطقه ۳ کشور به میزبانی کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.