استاندار سیستان و بلوچستان گفت: توجه به بخش گردشگری منجر به اشتغال و توسعه این منطقه محروم می‌شود و باید دولت با همکاری بخش خصوصی زیرساخت‌ها را تامین و زمینه حضور گردشگران را فراهم کند.

دولت و بخش خصوصی باید زیرساخت‌های گردشگری سیستان و بلوچستان را فراهم کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،احمدعلی موهبتی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مربوط به حوزه گردشگری که با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور در فرمانداری ویژه چابهار برگزار شد، اظهار داشت: توجه به بخش گردشگری منجر به اشتغال و توسعه این منطقه محروم می‌شود و باید دولت با همکاری بخش خصوصی زیرساخت‌ها را تامین و زمینه حضور گردشگران را فراهم کند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه باید همه به گردشگری توجه کنند تا شرایط برای حضور مسافران فراهم شود، افزود: جذب و حمایت از سرمایه‌گذار خیلی مهم است؛ نباید موانعی بر سر راه فعالان گردشگری وجود داشته باشد.

وی به مشکلات سوخت اشاره وتصریح کرد: مشکلات پیش رو در این زمینه باید برطرف شود.

مشکلات مطرح شده حوزه گردشگری در این سفر بررسی و گام‌های خوبی برای رفع مشکلات برداشته می‌شود. رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید هر دو ماه یک بار سفری به این استان داشته باشد تا بتوان مسائل و مشکلات را بهتر پیگیری کرد.

انتهای پیام/گ

فراهم زیرساخت‌های گردشگری سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار