هوآوی عقب ماندن خود از سامسونگ را تأیید کرد +جزئیات

شرکت هوآوی پس از ارزیابی دوباره شرایط بعد از تحریم‌های دولت آمریکا، عقب ماندن از هدف خود برای جلو زدن از سامسونگ را تائید کرد.

هوآوی عقب ماندن خود از سامسونگ را تائید کرد +جزئیاتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هوآوی سال‌هاست که برای جلو زدن در مسابقه بزرگ‌ترین سازنده تلفن همراه در حال رقابت با سامسونگ است. این شرکت با سرعت در حال نزدیک شدن به این روز بود، اما تحریم‌هایی که از سوی دولت ایالات متحده آمریکا صورت گرفت مانند سدی مقابل پیشرفت روزافزون هوآوی شد. هوآوی به تازگی اعلام کرده است که با توجه به تحریم‌های صورت گرفته در هفته‌های اخیر رسیدن به هدف بیشتر از آن چه برنامه‌ریزی کرده بودند زمان خواهد برد.

شائو یانگ، مدیر بخش استراتژیک این شرکت و سخنگوی CES آسیا، امروز، نظراتی که اوایل امسال درباره پیشرفت هوآوی داده بود را با اشاره به اینکه هوآوی به نتایج مورد نظر خود در سه ماهه چهارم ۲۰۱۹ رسیده است، قوت بخشید. اگر چه با توجه به تحولات سیاسی اخیر، این شرکت اکنون وضعیت را دوباره ارزیابی کرده و معتقد است که روند جلو زدن از سامسونگ ممکن است بیشتر از آنچه انتظار می‌رفت طول بکشد.

هوآوی عقب ماندن خود از سامسونگ را تائید کرد +جزئیات


بیشتر بخوانید: فیسبوک، واتس‌‌اپ و اینستاگرام در آستانه قطع کامل ارتباط با هوآوی 


زمانی که هوآوی برای این کار در نظر گرفته هنوز نامشخص است، اما مدیر اجرایی ارشد هوآوی نشان داد که در حال حاضر این شرکت بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تلفن هوشمند در سراسر جهان در روز به فروش می‌رساند. اگر این شرکت با موفقیت این میزان فروش را حفظ کند، می‌تواند تا پایان سال بین ۱۰۱ تا ۱۲۱ میلیون گوشی هوشمند دیگر عرضه کند. البته با توجه به اینکه هوآوی ممکن است دیگر نتواند از گوگل پلی در گوشی‌های خود استفاده کند این مسئله بسیار بعید به نظر می‌رسد.

فقط زمان مشخص می‌کند که چگونه هوآوی از تمام این آشفتگی‌های اخیر فرار می‌کند. اگر فرض بر صحت پیش‌بینی‌های اخیر باشد، سامسونگ بیشترین سود را از مشکلات هوآوی کسب می‌کند.

انتهای پیام/

هوآوی به دلیل تحریم‌های  آمریکا از برنامه‌های خود عقب مانده است

برچسب ها: فناوری ، هوآوی ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۴ خرداد ۱۳۹۸
سامسونگ در اینده هیچ رقیبی نداره حتی اپل هم جلودارش نیس از خیلی لحاظ از اون اپل بهتره
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسن جنیدی
۲۱:۴۹ ۲۳ خرداد ۱۳۹۸
آینده ثابت خواهد کرد که آمریکایی ها توان مقابله با قدرت اقتصادی چین را نخواهند داشت
آخرین اخبار