شهرداری بم در یک قدمی کسب جام در لیگ بانوان جمعه ۲۴ خرداد ماه به مصاف حریف خود می رود.

/////برنامه هفته بیستم لیگ برتر فوتبال بانوان

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیستم لیگ برتر فوتبال بانوان با ۶ دیدار  جمعه ۲۴ خرداد ماه در شهر‌های اصفهان، بوشهر، سیرجان، شیراز، ایلام و ارومیه برگزار می‌شود و در مهم‌ترین دیدار تیم صدرنشین شهرداری بم به مصاف همیاری آذربایجان غربی می‌رود. بمی‌ها اگر سه امتیاز این بازی را کسب نمایند ۲ هفته مانده به پایان لیگ با ۵۸ امتیاز سکوی قهرمانی را از آن خود می‌کنند.

همیاری آذربایجان غربی – شهرداری بم/ ساعت ۱۸ – ورزشگاه خانه جوان ارومیه

در مهم‌ترین دیدار هفته بیستم تیم صدرنشین شهرداری بم برای کسب عنوان قهرمانی به ارومیه سفر می‌کند. شهرداری بم در دور رفت مسابقات توانسته بود تیم همیاری ارومیه را شکست دهد و حالا با این انگیزه بسیار برای قطعی کردن قهرمانی اش به مصاف این تیم می‌رود.

ذوب آهن اصفهان – راه یاب ملل مریوان / ساعت ۱۸ – ورزشگاه فولاد شهر

در دومین دیدار حساس هفته تیم رده چهارمی ذوب آهن در خانه میزبان تیم رده پنجمی راه یاب ملل مریوان است. بازیکنان ذوب آهن برای قرار گرفتن بین سه تیم بالای جدول نیاز زیادی به امتیاز بازی‌های این چند هفته پایانی دارند.

پارس جنوبی بوشهر – ملوان بندرانزلی / ساعت ۱۸ – شهید بهشتی بوشهر

سومین دیدار هفته بیستم بین ۲ تیم رده نهمی پارس جنوبی بوشهر و تیم رده ششمی ملوان بندرانزلی پیگیری می‌شود. ملوانی‌ها که در هفته گذشته مشکلات مالی تیمشان توسط یک حامی مالی ناشناس برطرف شد اینک با انگیزه بالایی به بوشهر می‌روند.

زاگرس شیراز – فولاد مبارکه سپاهان / ساعت ۱۸ – ورزشگاه پارس شیراز

در یکی از جذاب‌ترین دیدار‌های هفته تیم زاگرس شیراز با تیم رده سومی سپاهان اصفهان رو در رو می‌شود. شیرازی‌ها که در هفته‌های پایانی نتیایج خوبی را کسب کرده اند اینک با امید بسیاری به بازی سخت این هفته تیمشان نگاه می‌کنند.

پالایش گاز ایلام – آذرخش تهران / ساعت ۱۸ – ورزشگاه عدالت ایلام

در پنجمین دیدار از لیگ بانوان تیم رده هفتمی پالایش ایلام و آذرخش تهران به مصاف یکدیگر می‌روند. ایلامی‌ها که در چند هفته اخیر نتایج خوبی را کسب نکرده اند حالا برای جبران گذشته پا به زمین چمن می‌گذارند و تیم آذرخش هم که بعد از شکست‌های بسیار در هفته گذشته اولین پیروزی خود را تجربه کرد با روحیه بالا به بازی این هفته نگاه می‌کند.

شهرداری سیرجان – سپیدار مازندران / ساعت ۱۸ – ورزشگاه تختی سیرجان

آخرین دیدار هفته بین تیم رده دومی سیرجان و تیم انتهای جدولی سپیدار قائمشهر پیگیری می‌شود.


بیشتر بخوانید:

ناظمی: طبق قانون با متخلفان مسابقه ذوب آهن و شهرداری سیرجان برخورد می‌کنیم

خراسانی: سیرجانی‌ها زمین فوتبال را با رینگ کشتی اشتباه گرفته بودند

قرار دستور موقت برای بازیکنان فوتبال بانوان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار