سازمان همیاری شهرداری های استان کرمانشاه امروز با پنجمین مدیرعامل خود خداحافظی کرد و بعد از شش سال، علی حید کرمی جایگزین نلسون حضرتی در این سازمان شد.

علی حیدر کرمی مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های کرمانشاه شدبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مهرداد سالاری معاون عمرانی استانداری کرمانشاه  گفت:این موضوع به درخواست حضرتی و به دنبال مسئولیت گرفتن او در سازمان همیاری شهرداری های تهران صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه گزینه های متعددی برای جایگزینی حضرتی در سازمان همیاری شهرداری های استان مطرح شد، گفت: تاکید اصلی ما در این زمینه بر انتخاب فردی از بدنه شهرداری بود، فردی که خود سابقه کار در شهرداری را داشته و با مشکلات این حوزه به خوبی آشنا باشد.

وی افزود: نهایتا از میان گزینه های متعددی که هر یک توانمندی لازم جهت تصدی این سمت را دارا بودند، با بررسی های صورت گرفته علی حیدر کرمی برای این مسئولیت انتخاب شد و امیدواریم بتواند در سمت جدید با همکاری مجموعه نیروهای سازمان، در راستای تقویت بیش از پیش شهرداری های استان گام بردارد.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به لزوم مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه های شهرداریها گفت: با توجه به وضعیت اعتبارات دولتی و همچنین ضرورت حمایت از تولید کنندگان داخلی ،لازم است شهرداریهای استان در خصوص مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه های عمرانی،اقتصادی و فرهنگی شهرها توجه لازم داشته باشند.

انتهای   پیام/ز

 

لزوم مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه های شهرداریها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.