اردوی تیم ملی در اواخر تیر ماه برگزار می شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز (سه شنبه) در دومین بازی خود با هدایت مارک ویلموتس بلژیکی در ورزشگاه جام جهانی سئول به مصاف کره جنوبی رفت.

پس از برگزاری این بازی قرار است ملی پوشان فوتبال ایران به تهران باز گردند.

سرمربی بلژیکی تیم ملی در گفتگویی که با محمدرضا ساکت، مدیر تیم‌های ملی فوتبال ایران داشته اعلام کرده است: برای شناخت روی بازیکنان زیر ۲۳ سال فوتبال ایران و آشنایی با بازیکنان لیگ برتری، قصد دارد اردویی را در تیر ماه برگزار کند تا با انتخاب بهترین بازیکنان برای اردو‌های بعدی تیم ملی دست و بالش در پست‌های مختلف باز شود.

این اردو تنها برای شناسایی بازیکنان لیگ برتری و جوان تشکیل می‌شود و به همین دلیل لژیونر‌ها پس از یک فصل پرفشار برای استراحت در آن شرکت نمی‌کنند.

شنیده می‌شود این اردو از ۲۳ یا ۲۴ تیر آغاز می‌شود و یک هفته هم به طول می‌انجامد. فدراسیون فوتبال در تلاش است مقدمات برگزاری یک تا ۲ بازی تدارکاتی در این اردو را هم فراهم کند تا ویلموتس شناخت بیشتری نسبت به بازیکنان تیم ملی کسب کند.

ضمن اینکه با توجه به لغو اردوی تیم ملی در فروردین ۹۸ و استفاده تیم‌های لیگ برتری از روز‌های فیفادی ماه مارس با نظر فدراسیون و سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال در مکاتبه‌ای که با باشگاه‌ها داشته از آن‌ها درخواست کرده است بازیکنانی که از این تیم‌ها در فهرست ویلموتس هستند، در اختیار تیم ملی قرار بدهند. با این وجود باید دید با توجه به آغاز نوزدهمین دوره لیگ برتر از ۱۰ مرداد، باشگاه‌ها چه واکنشی به اردوی تیم ملی نشان خواهند داد.


بیشتر بخوانید:

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی مشخص شد

مقابله به مثل فوتبالی‌ها با کلیپ کره جنوبی + فیلم

برنامه بازی‌های دوستانه فوتبال در سراسر جهان


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار