مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از اجرای بیش از ۲۹۰۰ طرح با سرمایه‌گذاری ۳۹۷ میلیارد تومان در استان کرمانشاه خبر داد.

ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین با اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانیبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سعید جعفری مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت:۲۹۴۳ طرح از سوی بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ه) در استان کرمانشاه با حجم سرمایه‌گذاری ۳۹۷ میلیارد تومان شامل ۸۴۶ طرح توانمندسازی اقتصادی، ۲۰۹۶ طرح زیربنایی و فرهنگی و یک طرح در حوزه سلامت و سایر خدمات به بهره‌برداری رسیده یا در دست اقدام است.

وی افزود: ساخت ۴۰۵ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در روستا‌های کرمانشاه، اسلام آباد غرب، جوانرود، سنقر، صحنه، هرسین، ثلاث باباجانی و …اجرا شده است.

وی با اشاره به  ساخت ۲۰ باب مسجد با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان گفت: ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان  ساخته می شود هم‌چنین بر اساس تفاهم‌نامه‌ی بنیاد برکت و کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) تجهیز ۵۰۰ واحد مسکن محرومین با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در دستور کار است.

انتهای  پیام/ز

 

ساخت ۲۰ باب مسجد با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان

برچسب ها: مسکن ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.