روز‌های بی‌پولی و بی‌خبری استقلال به پایان رسید و حالا تیم آبی‌پوش کمی زودتر از رقیب خود وارد بازار نقل و انتقالات شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که هواداران پرسپولیس هنوز نمی‌دانند که برانکو سرمربی تیم‌شان خواهد ماند یا اینکه مربی دیگری روی نیمکت تیم سرخ‌پوش خواهد نشست، وضع هواداران استقلال بهتر است. آن‌ها نام سرمربی خود را می‌دانند!درد مشترک هواداران دو تیم، اما در این است که هیچ‌کدام اسم بازیکنان خود را نمی‌دانند!

از میهمان ناخوانده اسپانیایی تا مکاتبه آبی‌پوشان با فیفا


بیشتربخوانید: چالش‌های بزرگ آبی پوشان در نقل و انتقالات


استرا به‌زودی در تهران

استراماچونی، سرمربی ایتالیایی استقلال ظرف امروز و فردا به تهران می‌آید. صدور ویزای او در حال انجام است و سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان خیلی زود از باشگاه جدید خود بازدید خواهد کرد.

فعلا برنامه‌ای برای حضور خانواده او در تهران در نظر گرفته نشده و سرمربی ایتالیایی نیز در این خصوص عجله‌ای ندارد.

چک اسپانسر نقد می‌شود؟

اسپانسر استقلال به باشگاه قول نقد شدن چک تا پایان وقت اداری امروز را داده که اگر این قول عملی شود بخش بزرگی از مشکلات آبی‌پوشان را باید حل شده دانست.

تلاش خطیر برای برطرف کردن مشکلات استقلال در فیفا

علی خطیر که ارتباطات بسیار خوبی در فیفا دارد و پیش از این نیز در حضور تاج در زوریخ، بار‌ها برای او جلسات خارج از برنامه‌ای با مسئولان فیفا برگزار کرده بود، این روز‌ها در موازات نقل و انتقالات استقلال، تماس‌هایی را نیز با دوستانش در زوریخ برقرار کرده تا بتواند نسبت به برطرف کردن چند مشکل استقلال اقدام کند.

یکی مشکل و معضل بزرگ طلب پروبچیچ است و دومی دریافت مطالبات این باشگاه از فیفا که این روز‌ها برای آبی‌پوشان به بحران تبدیل شده است.

شنیده‌ها حاکی است که او همچنین بعد از اقامه دعوای شفر در فیفا علیه مسئولان باشگاه با دوستان و مشاوران خود تماس گرفته و از حالا مقدمات لازم برای دفاع قانونی استقلال را آغاز کرده است.

بلبلی استقلالی شد

دیروز خبر عقد قرارداد داخلی بلبلی، گلزن و گلساز ۲۲ ساله سپیدرود با استقلال در فضای مجازی و کانون‌های خبری استقلال منتشر شد. در همین زمینه نیز مدیرعامل فولاد در مصاحبه‌ای تاکید کرد فولاد با این بازیکن قرارداد داخلی دارد و اینکه دسترسی به این بازیکن به خاطر خاموش بودن گوشی‌اش دشوار شده است.

 انتقال بلبلی به استقلال از طریق مدیر برنامه‌های او صورت نگرفته و او نیز تا لحظه سفر بلبلی به تهران، از این قضیه خبردار نشده! گویا پای نفر سومی در میان بوده که در نقل و انتقالات هیچ فعالیتی ندارد و فقط یک هوادار استقلال است. این در حالی است  که مطلع شدیم مطلع شده عرب، سرپرست پرسپولیس ساعاتی قبل از حرکت این بازیکن به تهران، شخصا با او تماس گرفته بود تا رضایت خاطر او برای پیوستن به پرسپولیس را جلب کند.

داخلی‌ها پررنگ‌تر شدند

خبر عقد قرارداد داخلی استقلال با بلبلی تنها خبر نقل و انتقالاتی استقلال نیست. از چند بازیکن دیگر مثل میلاد باقری، علی دشتی و آرش رضاوند نیز به‌عنوان بازیکنان بعدی این تیم نام برده می‌شود. ارسلان مطهری نیز مذاکرات رسمی خود با استقلال را تایید کرده و منتظر است تا بعد از اعلام رسمی نام استراماچونی، مذاکرات خود را نهایی کند.

لوازنو

روز گذشته از یک بازیکن جوان اسپانیایی به‌عنوان خرید جدید تیم نام برده می‌شود. در حالی که هیچ منبع رسمی‌ای در باشگاه یا بیرون از باشگاه مذاکره با این بازیکن را تایید نمی‌کند، اما قدرت فضای مجازی او را به استقلال مرتبط کرده است.

این بازیکن بسیار خوش‌سابقه که عضویت در تیم‌های ملی پایه اسپانیا را هم در کارنامه خود دارد، این روز‌ها در تیم B اسپانیول عضویت دارد که در دسته دوم اسپانیا بازی می‌کند.

دلیل آغاز شایعات در مورد پیوستن این بازیکن جوان به استقلال این است که او حساب اینستاگرام باشگاه استقلال را فالو کرده و تعدادی از پست‌های آن را نیز لایک کرده است. ارتباطات خوب فرهاد مجیدی با باشگاه اسپانیول یکی از دلایلی است که باعث قوت گرفتن این شایعه شده در حالی که فرهاد در صورت پیوستن به تیم المپیک از استقلال جدا می‌شود.

به هر حال در میانه بلبشوی فصل نقل و انتقالات و سیاست سکوت مطلق باشگاه استقلال، فقط همین جوان اسپانیایی را کم داشتیم.

منبع:  فرهیختگان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.