فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از کشف بیش از ۸۰۰۰ نخ سیگار قاچاق و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ علی حسین رختیانی فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع سیگار قاچاق و قرص‌های روانگردان و مواد افیونی در سطح شهرستان مانه و سملقان موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با کار اطلاعاتی دقیق مشخص شد متهم که فرد سابقه دار بوده و در محل کسب خود اقدام به فروش انواع قرص و شربت غیرمجاز می‌کند لذا طی هماهنگی قضایی در یک اقدام هماهنگ، شناسایی و در محل دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان تصریح کرد:در بازرسی از محل فعالیت قاچاقچی سابقه دار مقادیری از انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی، بیش از ۸۰۰۰ انواع سیگار‌های قاچاق، تعداد قابل توجهی انواع قرص‌های غیر مجاز همچنین لوازم توزین مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سرهنگ رختیانی در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، گفت:قاچاقچیان به خاطر سود و منفعت خود به انواع روش‌های شیطانی درصدد به دام انداختن جوانان و آلوده کردن آن‌ها به مواد مخدر می‌باشند و با توجه به تنوع انواع مواد مخدر خانواده‌ها گوش به زنگ باشندو بر رفتار فرزندان خود کنترل و نظارت بیشتری داشته باشند.
انتهای پیام/ط


کشف بیش از ۸۰۰۰ نخ سیگار قاچاق

برچسب ها: قاچاق ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.