دبیر سابق هیئت تنیس استان گفت: تنیس اصفهان با مدیریت فعلی افت چشمگیری داشته

فرشید زیدی پیشکسوت و دبیر سابق هیئت تنیس استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  با اشاره به فعالیت‌های طولانی مدت خود گفت: سال‌ها به عنوان دبیر هیئت تنیس فعالیت کردم که معمولا دبیر هیئت همه‌ی کار‌های مرتبط و اساسی را تا مرحله اجرا پیش می‌برد، اما در حال حاضر هیئت تنیس دبیر ندارد. در همین رابطه رحیمی، رئیس فعلی هیئت تنیس که ۱۰ ماه از آغاز فعالیتش میگذرد از متخصصین تنیس استفاده نمی‌کند و متاسفانه خیلی از منافع و اهداف را از دست دادیم.

وی اذعان داشت: اوایل سال ۹۶ بیشترین میزبانی و بالاترین آمار برگزاری معتبرترین و باکیفیت‌ترین مسابقات با کمک ریئس هیئت وقت و باشگاه‌های خصوصی برگزارمیشد، اما در طی چند ماه اخیر هیچگونه مسابقاتی برگزار نشده و استان اصفهان اصلا میزبانی نداشته است.

این پیشکسوت تنیس در ادامه گفت: از اول سال جاری تا الان تنها یک مسابقه به نام مسابقات بین المللی جوانان به میزبانی اصفهان برگزار شد که این مسابقات در تقویم فدراسیون جهانی به نام اصفهان ثبت شده و هرسال در اردیبهشت ماه برگزار میگردد، نکته قابل توجه اینکه هیئت تنیس در جریان مسابقه مذکور نبود و تبلیغاتی در این خصوص نداشته در نتیجه برنامه ریزی حول محور مسابقات انجام نشد و فدراسیون با هماهنگی اداره کل این مسابقات را به بخش خصوصی واگذار کرد.

زیدی خاطر نشان کرد: هیئت تنیس در سال‌های گذشته در جهت ورزش اصفهان و پیشرفت آن تلاش میکرد، اما در حال حاضر  افت چشمگیری داشته و در این هیئت فعالیت‌های خارج از حیطه تنیس انجام میدهند.
 
انتهای پیام/ی
 


روز‌های پرحاشیه تنیس اصفهان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.