مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: وینفرد شفر در فدراسیون جهانی فوتبال طرح دعوا کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر حسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: مجیدی از سرمایه‌های استقلال است و ما علاقه به حضور او در تیم داشتیم و مجیدی هم همین نظر را داشتند، اما وقتی تاج درخواست سرمربیگری را داشت علیرغم میل باطنی قانع شدیم به خاطر بحث ملی مجیدی را در اختیار تیم ملی امید قرار دهیم.

قرارداد نهایی استراماچونی به زودی امضا می‌شود

فتحی ادامه داد: دستیاران استراماچونی وارد تهران شدند و از امکانات ما بازدید کردند. در حال رایزنی هستیم و استراماچونی قرارداد نهایی اش به زودی امضا می‌شود. همه تمهیدات و صحبت‌هایی نهایی با استراماچونی انجام شده و قرارداد ما با این مربی ۲ ساله است.

حقوق شفر در فیفا دنبال می‌شود

او درباره دلالی شفر گفت: شفر مربی ما بود و زحمات زیادی برای استقلال کشیدند و ما به لحاظ فنی نتوانستیم با او ادامه دهیم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم و امیدواریم حق و حقوق او به طور مسالمت آمیز در فیفا پرداخت شود. این حاشیه‌ها در شان باشگاه استقلال نیست و او با خاطره خوب تهران را ترک کرد.

شفر طرح دعوا کرده است

فتحی بیان کرد: شفر طرح دعوا کرده و ما هم مدارکی داریم که اقدام می‌کنیم و استقلال ضرر نمی‌بیند.

رقم قرارداد استراماوچنی معقول است

او افزود: مبلغ قرارداد استراماچونی فاش نمی‌شود، اما با رقم خوبی قرارداد منعقد شده و معقول است.

با نظر دستیاران استراماچونی بازیکن جدید جذب می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره جذب بازیکن جدید گفت: مجیدی لیستی به ما نداد و تنها مواردی را به ما گفت. با دستیاران استراماچونی جلسه داریم و درباره جذب بازیکنان تصمیم می‌گیریم. تا به این لحظه قراردادی با بازیکن جدیدی نبستیم، اما نقاط ضعف تیم را برطرف می‌کنیم.

اسپانسر قول داد مشکلات مالی برطرف شود

او افزود: وزارت ورزش و جوانان نمی‌تواند به استقلال و پرسپولیس کمک کند. ما از طریق اسپانسر مشترک پول می‌گیریم و‌ حامی مالی قول داده مشکلات مالی رفع شود.


بیشتر بخوانید:

دستیاران استراماچونی وارد تهران شدند

واکنش وریا غفوری نسبت به اظهارات معاون باشگاه استقلال

فتحی: استراماچونی سرمربی استقلال است


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار