نشست مشترک مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با مجمع خیرین سلامت در راستای توجه به وضعیت سلامت و بهداشت جامعه هدف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : جامعه هدف بهزیستی بسیار گسترده است و افراد از زمان قبل تولد با انجام غربال گری‌ها تا بعد تولد و دوران سالمندی از خدمات بهزیستی بهره مند می‌شوند.

وی گفت : بهزیستی متولی اصلی رسیدگی به موضوع آسیب‌های اجتماعی است و تلاش ما و همکاران این است که بتوانیم با تدوین برنامه‌های موثری در این زمینه گام‌های بلند و موفقیت آمیزی برداریم.

رضوان مدنی افزود :تعداد ۶۰۰ مرکز غیردولتی نیز تحت نظارت بهزیستی استان هستند که به جامعه هدف خدمات رسانی می‌کنند و بهزیستی از نظر نیروی انسانی و تخصیص بودجه‌های استانی و ملی با کمبود مواجه است.

وی افزود : با حضور در اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه اشتغال پایدار و تامین مسکن برای مددجویان به عنوان اولویت کاری مورد توجه بوده و تمام تلاش ما این است که بتوانیم مددجویان را خودکفا کنیم که با استفاده از استعداد‌های خود توانمند باشند.

رضوان مدنی گفت : دست یاری ما به سمت خیرین و افراد باتجربه است که بتوانند برای رفع مشکلات مددجویان به کمک بهزیستی بیایند.

وی گفت : امسال به لطف خداوند و همکاری خیرین عزیز توانستیم در مراسم گلریزان به مناسبت ماه مبارک رمضان مبلغ یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان را برای رفع مشکل مسکن تعدادی از مددجویان جمع آوری کنیم که از تمامی خیرین و مسئولان استان برای برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر می‌کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

جامعه هدف بهزیستی بسیار گسترده است

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.