نماینده مردم بافق گفت: گرانی، تورم و افزایش قیمت‌ها افسارگسیخته شده به گونه‌ای  است که قیمت ماشین و زمین چند برابر شده است.

مشکلات اقتصادی کشور ارتباطی به تحریم‌ها ندارد/ هیچ نظارتی بر قیمت‌ها نیستبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا صباغیان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی با اشاره به استعفای وزیر آموزش و پرورش، اظهار کرد: حداقل خواسته فرهنگیان اجرای طرح رتبه بندی آنان است که بطحائی بر این مسئله تأکید می‌کرد و امیدواریم استعفای وزیر آموزش و پرورش، طرح رتبه بندی فرهنگیان را قربانی نکند.

وی افزود: سخنگوی دولت گفته است که طرح رتبه بندی فرهنگیان تا دو ماه آینده اجرا می‌شود، لذا خواسته ما از رئیس جمهور این است که وزیر توانمند و جسوری را برای آموزش و پرورش بگذارد تا بتواند از حقوق فرهنگیان دفاع کند.

نماینده مردم بافق در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: گرانی، تورم و افزایش قیمت‌ها افسارگسیخته شده به گونه‌ای  است که قیمت ماشین و زمین چند برابر شده است و مردمی که تا سال گذشته می‌توانستند خانه دار شوند، باید آن پول خود را برای اجاره خانه هزینه کنند.

صباغیان با بیان اینکه نمی‌دانیم قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دُم خروس را، اظهار کرد: هیچ نظارتی بر قیمت‌ها نیست، این در حالی است که گفته می‌شود بر قیمت‌ها نظارت می‌شود، اما سازمان تعزیرات که یک میلیون شعبه دارد، در حوزه انتخابیه ما مأموری ندارد و صرفاً یک نفر هفته‌ای یک بار و به شکل سیار برای نظارت می‌آید که این کافی نیست.

وی افزود: مشکلات اقتصادی کشور ارتباطی به تحریم‌ها ندارد و به عدم نظارت بر می‌گردد، مردم تحت فشار شدید اقتصادی هستند که برای برون رفت از این وضعیت باید نظارت‌ها بیشتر شود و همچنین لازم است در جلسه غیرعلنی درباره این موارد بحث و بررسی صورت گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار