بیش از ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و قریب به ۶۰۰ میلیون تومان کالا و تجهیزات برای مناطق سیل‌زده گلستان و خراسان شمالی ارسال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، محمد رحمتی معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با اشاره به جمع‌بندی و ارسال کمک‌های مردم خیر و نوع‌دوست استان برای سیل‌زدگان کشور گفت: این کمک‌ها در دو بخش نقدی و غیر نقدی به‌دست سیل‌زدگان می‌رسد.

رحمتی با تشریح میزان کمک‌های اهدایی مردم گفت: چهارمین مرحله ارسال کمک‌های مردم خراسان شمالی به مناطق سیل‌زده آغاز شده که در مجموع بیش از ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و قریب به ۶۰۰ میلیون تومان کالا و تجهیزات برای مناطق سیل‌زده گلستان و خراسان شمالی ارسال می‌شود.

وی اقلام مورد نیاز زندگی را شامل تلویزیون، فرش، یخچال و وسایل آشپزخانه اعلام کرد و افزود: مردم نیکوکار خراسان شمالی می‌توانند این کالا‌ها را به مراکز و شعب هلال‌احمر استان تحویل دهند.

رحمتی همچنین از آماده‌سازی بیش از هزار و ۲۰۰ بسته غذایی برای ارسال به مناطق سیل‌زده خراسان شمالی و گلستان خبر داد و گفت: این محموله کمک‌های مردمی امروز به مناطق هدف ارسال می‌شود

گلستان براثر جاری شدن سیل در شهر آق‌قلا و گمیشان و همچنین خراسان شمالی براثر جاری شدن سیل در شهرستان‌های مانه و سملقان و همچنین راز و جرگلان آسیب‌ها و خسارت‌های فراوانی را متحمل شدند.

انتهای پیام/ م

ارسال یک میلیارد تومان کمک مردمی از خراسان شمالی برای سیل‌زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.