سازمان اوقاف از پایان نامه‌ها در مقطع کارشناسی ارشد از ۵ تا ۳۰ میلیون ریال و در مقطع دکتری از ۱۰ تا ۶۰ میلیون ریال حمایت مالی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امورخیریه گیلان گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه برای حمایت مالی از نگارش پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری مرتبط با ماموریت‌های خود فراخوان داد.

وی افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای انجام رسالت و ماموریت‌های خود در نظر دارد از پایان نامه‌های دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری که مرتبط با ماموریت‌های سازمان اوقاف نگارش می‌شوند حمایت مالی داشته باشد.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه گیلان گفت: موضوع پایان نامه‌ها در ۱۰۵ عنوان و هفت حوزه کلان فرهنگی و اجتماعی، عمران و معماری، قرآنی، مدیریتی، بهره وری اقتصادی، فناوری اطلاعات و روابط عمومی تعیین شده است.

حجت الاسلام ستار علیزاده افزود: دانشجویان مراکز آموزش عالی می‌توانند هر یک از موضوعات ۱۰۵ گانه طبقه بندی شده در هفت حوزه یاد شده را به عنوان موضوع پایان نامه خود انتخاب نمایند.

وی گفت: هر پایان نامه پس از بررسی و تایید گروه پژوهش سازمان اوقاف و امور خیریه و اولویت بندی از نظر محتوا از حمایت مالی برخوردار خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه گیلان افزود: سازمان اوقاف از پایان نامه‌ها در مقطع کارشناسی ارشد از ۵ تا ۳۰ میلیون ریال و در مقطع دکتری از ۱۰ تا ۶۰ میلیون ریال حمایت مالی خواهد کرد.

حجت الاسلام ستار علیزاده تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند کسب اطلاعات بیشتر و یا انتخاب موضوع پژوهش با دفتر نوسازی و تحول اداری گروه پژوهش سازمان اوقاف و امورخیریه با شماره تماس‌های ۶۴۸۷۲۴۰۲ و ۶۴۸۷۲۴۰۶ تماس گرفته و یا به سایت oghaf.ir مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

سازمان اوقاف از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری حمایت خواهد کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.