مهم‌ترین حوادث امروز بیستم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروزبیستم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف یک هزار و ۳۸۰ خودروی دور دور کننده در اصفهان

سردار  مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی مبنی بر مقابله قاطعانه با رانندگانی که در ساعات پایانی شب اقدام به دور دور کردن، کورس گذاشتن و انجام حرکات نمایشی و مخاطره آمیز می‌کنند و نظم و امنیت خیابان‌ها را برهم می‌زنند طرح عملیاتی برخورد با آنان طراحی و اجرایی شد.

وی افزود: در این عملیات با رانندگانی که قوانین را نقض کرده و با کورس گذاشتن در سطح خیابان‌ها باعث سلب آرامش و آسایش شهروندان می‌شدند برخورد قاطع و قانونی شد و طی هماهنگی قضائی به عمل آمده خودروی آن‌ها به مدت یک هفته در توقیف پلیس است.

سردار معصوم بیگی از اعمال قانون و توقیف یک هزار و ۳۸۰ خودروی متخلف در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: این خودرو‌ها اقدام به دور دور کردن، حرکت با سرعت بالا، کورس گذاشتن در خیابان و دیگر حرکاتی که باعث سلب آسایش مردم می‌شد، می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه طرح برخورد پلیس با این افراد تا پایان تابستان علاوه بر کلانشهر اصفهان در تمامی شهرستان‌های استان اجرا می‌شود، اظهار داشت: پلیس اجازه نمی‌دهد عده‌ای سرمست غرور با خودرو‌های لوکس و گران قیمت خود خیابان‌های شهر را به صحنه مسابقه اشرافی گری تبدیل کنند.

وی با هشدار به کسانی که مرتکب چنین رفتار‌هایی در سطح خیابان‌ها می‌شوند، گفت: علاوه بر توقیف و اعمال قانون این گونه خودرو‌ها اگر منجر به تصادف جرحی و یا فوتی شوند برای آن‌ها پرونده تشکیل و راننده خاطی به مرجع قضائی تحویل داده خواهد شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس بدون هیچ گونه اغماضی با رانندگان متخلف برخورد می‌کنند، افزود: رفتار کسی که در خیابان‌ها با محدودیت سرعت اقدام به کورس گذاشتن با سرعت بالا می‌کند، یک رفتار تعمدی است و با محرومیت‌های اجتماعی از سوی پلیس همچون ضبط گواهینامه و ... مواجه می‌شوند، ضمن اینکه عمل وی اگر منجر به تصادف فوتی یا جرحی شود پرونده به مراجع قضائی ارجاع و با مجازات‌های سختگیرانه‌ای از سوی دستگاه قضائی نیز روبه رو می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان با بیان اینکه شهر اصفهان، شهر شهیدان و پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است، گفت: این گونه اقدامات از سوی عده‌ای افراد هنجار شکن قابل قبول نیست و پلیس اجازه نخواهد داد این افراد نظم و امنیت خیابان‌های شهر اصفهان را برهم بزنند.
 
 

کشف محموله میلیاردی کالای قاچاق در "نجف آباد"

 

سرهنگ "محمد حسین باباکلانی" فرمانده انتظامی شهرستان "نجف آباد" از کشف یک محموله "پاوربانک"، "هندزفری" و "یواس بی " خارجی قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال خبر داد.

  وی اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان "نجف آباد" حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی "فولادشهر" به یک دستگاه کامیونت هیوندای یخچال دار مشکوک و آن را متوقف کردند، راننده خودرو اعلام کرد، محموله اش تخم مرغ است که ماموران در بازرسی دقیق متوجه شدند فقط ردیف اول تخم مرغ و در ردیف‌های دیگر ۲ هزار و ۴۱ پاوربانک، ۱۵۰ هندزفری و ۲۷ بسته "یو اس بی" خارجی جاسازی کرده است.


این مقام انتظامی با اشاره به اینکه راننده مدارک مربوطه را ارائه نداد بیان داشت: خودرو و محموله کشف شده توقیف و راننده نیز برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "نجف آباد" در پایان با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۴ میلیارد ریال اعلام شده است، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.
 
 

کشف یک میلیون و ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در شاهین شهر


سردار مهدی معصوم بیگی، فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پاسگاه انتظامی منطقه صنعتی مورچه خورت شهرستان شاهین شهر و میمه حین گشت زنی به یک خودروی سوخت رسان متعلق به یک شرکت تولید روغن خودرو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو بیش از ۳۰ هزار لیتر سوخت گازوئیل خارج از شبکه توزیع که به صورت قاچاق حمل می‌شد را کشف کردند.
وی افزود: در ادامه راننده خودرو، عنوان کرد که این مقدار سوخت را از پالایشگاه نفت شهرستان شاهین شهر و میمه تحویل گرفته و قصد داشته آن را به صورت غیر مجاز به انبار یک شرکت تولید روغن خودرو منتقل کند.

سردار معصوم بیگی افزود: در بازرسی از این انبار یک میلیون و ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق شامل ۶۰۰ هزار لیتر نفت سفید و ۴۰۳ هزار لیتر گازوئیل که در مخازن بزرگ دپو شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش سوخت‌های قاچاق کشف شده را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند گفت: ۴ فرد متخلف نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
 

مرگ چوپان در ایستگاه راه آهن زواره

مسئول ایستگاه راه‌آهن زواره گفت:  امروز قطار مسافری کرمان - تهران با گله گوسفند در حوالی شهر مهاباد برخورد کرد که موجب جان باختن چوپان گله و تلف شدن ۵ رأس گوسفند شد.

رحمان نعنایی افزود: چوپان گله در این حادثه بر اثر بی‌احتیاطی و به دلیل شدت شتاب قطار پرتاب شد و در دم جان باخت.

وی با بیان اینکه این حادثه باعث توقف ۱۰ دقیقه‌ای قطار شد، گفت: بلافاصله پس از وقوع حادثه عوامل اورژانس به محل حادثه اعزام شدند اما چوپان به علت شدت جراحت، در دم جان باخته بود.

وی افزود: بر اساس نظر کارشناسان، بی‌احتیاطی چوپان در تردد از منطقه ممنوعه راه‌آهن دلیل اصلی وقوع این سانحه اعلام شده است.
 
انتهای پیام/م

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
بد نیست فرماندهی محترم انتظامی اصفهان به مواردی مثل بی حجابی -سگ گردانی -کشیدن موادمخدروقلیان -بی بند وباری و... به ویژه درسطح پارکهای محلی شهر اصفهان هم نیم نگاهی داشته باشند.