فرمانده انتظامی شهرستان نائین از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده حامل ۲۴ تن برنج خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،" ایرج کاکاوند"فرمانده انتظامی شهرستان نائین در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "شرافت" شهرستان نائین حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده که از جنوب کشور عازم کرج بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه خودروی مذکور حامل کیسه‌های برنج بود افزود: طی بررسی بعمل آمده از سامانه جامع امور گمرکی مشخص شد اطلاعات روی کالا با اسناد موجود در سامانه مغایرت دارد که به همین دلیل قاچاق بودن برنج‌ها محرز شد که بلافاصله ماموران نسبت به توقیف خودرو اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین تصریح کرد: در این عملیات طی بازرسی دقیق از خودروی مذکور ۲۴ هزار کیلوگرم برنج خارجی قاچاق کشف شد که ارزش این محموله برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ کاکاوندبیان کرد: در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.


انتهای پیام/م

 

کشف برنج های قاچاق در "نائین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.