معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار به راه‌های استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان پارس آباد گفت: برای پروژه‌های مربوط به راه‌های مواصلاتی استان در سال ۹۸، از محل اعتبارات ملی، ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که نسبت به سال گذشته، افزایش قابل توجهی یافته است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط جاده‌های شمال استان، چهارخطه نمودن محور پارس آباد-بیله سوار، به طول ۵۰ کیلومتر، چهارخطه کردن محور گرمی-بیله سوار، به طول ۵۱ کیلومتر و مسیر سه راهی صحرا تا رضی، به طول ۱۵ کیلومتر و جمعا به طول ۱۱۶ کیلومتر، جزو اولویت اصلی در حوزه راه است که در مرحله مناقصه و واگذاری به پیمانکار هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل افزود: پروژه چهارخطه کردن سه راهی صحرا به ارباب کندی، به طول ۱۸ کیلومتر، تا هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

امامی یگانه ادامه داد: چهارخطه کردن محور سربند به پارس آباد نیز، به طول ۲۰ کیلومتر، در دست اقدام بوده، که در مجموع حدود ۸۵ میلیارد تومان برای پروژه‌های راه‌های مواصلاتی شمال استان در سال ۹۸، اختصاص یافته است.

وی ضمن اشاره به پیگیری‌های لازم برای اخذ مجوز واگذاری پروژه چهارخطه نمودن مسیر قره آغاج تا سه راهی مشگین شهر افزود: در کنار این اقدامات، ایمن سازی، روشنایی، خط کشی، نصب دوربین و علایم هشدار دهنده نیز در مسیر‌های پرتردد تقویت خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل افزود: با توجه به گزارش‌های اعلام شده، عمده تصادفات اخیر، به دلیل انحراف به چپ، سبقت و سرعت غیرمجاز بوده که باید با فرهنگ سازی در رسانه‌ها بویژه رسانه ملی و فضای مجازی رفع شود.

انتهای پیام/ح

اختصاص اعتبار به راه های اردبیل

برچسب ها: اعتبار ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.