مشاور رئیس جمعیت و رئیس حوزه ریاست جمعیت هلال احمر گفت: برنامه این جمعیت براساس چشم انداز‌های پنج ساله طراحی به عنوان راهبرد هلال احمر باید در تمام استان‌های کشور ملاک عمل باشد.

توسعه خانه‌های هلال احمر و توجه به نیروی انسانی در نقاط حادثه خیزاهمیت داردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسن علایی روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در سرسرای اجتماعات این جمعیت، یکی از ملاک‌های ارزیابی عملکرد هلال احمر استان‌ها را اجرایی کردن راهبرد‌ها و برنامه‌های پنج ساله دانست و گفت: برنامه‌های مدیران عامل استان‌ها نیز باید منطبق با برنامه‌های راهبردی باشد.

او با اشاره به شرایط کرمانشاه، این استان را حادثه خیز دانست و تاکید کرد باید در کنار توجه ویژه به امداد و نجات به سایر بخش‌های هلال احمر نیز توجه جدی شود.

علایی بر توسعه خانه‌های هلال احمر و توجه به نیروی انسانی تاکید کرد و گفت: هلال احمر کرمانشاه در جریان حوادث زلزله و سیل خوش درخشید.

فریدون نوری از تلاش‌های آرش لهونی در هلال احمر استان و مدیریت سیل امسال قدردانی کرد و گفت: ما در هلال احمر استان کرمانشاه تاکید بر خدمت نیروی بومی داشتیم و از این رو سکان هلال احمر را به فردی دیگری از درون مجموعه هلال احمر سپردیم.

در این مراسم فرزین معتمدی به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر کرمانشاه معرفی و از خدمات لهونی تجلیل شد.

انتهای  پیام/ز


باید در کنار توجه ویژه به امداد و نجات به سایر بخش‌های هلال احمر نیز توجه جدی شود

برچسب ها: زلزله ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.