نماینده ولی فقیه در استان همدان با ‌تاکید ‌بر حرکت جوانان به سمت تمدن نوین اسلامی گفت: باید ‌با مقاومت در برابر هجمه‌ها و شایعات ایستادگی کرد.

مردم ایران مقاوم در برابر هجمه ها و شایعاتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،آیت‌الله حبیب الله شعبانی ، نماینده ولی فقیه در استان همدان در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت:فردی که امر تبلیغ را بر عهده می‌گیرد باید بتواند با مقاومت در برابر هجمه‌ها و شایعات بایستد چرا که این افراد قرار است حرف خدا را به مردم برسانند.

امام جمعه همدان افزود: وقتی موضوع تبلیغ، تبشیر و انذار را در قرآن کریم مورد بررسی قرار دادیم آن وقت است که متوجه جایگاه مهم تبلیغات اسلامی در کشور می‌شویم چرا که وظیفه تبلیغات اسلامی مدیریت فریادگرهای توحید در کشور است تا بتواند با این کار، این فریادها را در سطح جامعه انتقال دهد.

وی گفت: امروز بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را پیش روی خود داریم، بیانیه‌ای که یکی از کلید واژه‌های مهم و اساسی آن حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی و توجه به جوانان است به همین دلیل رهبری فرمودند جوان‌ها شانه‌های خود را برای پذیرش مسئولیت‌ها آماده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: مسئولیت‌پذیری در اصل ورود به یک فضای لغزنده است به همین دلیل در این فضای لغزنده باید  دستگیری اتفاقی بیفتد چرا که احتمال زمین خوردن فرد نیز افزایش می‌یابد، پس ما باید از یکدیگر با تعامل، هم‌افزایی و حرکت کردن در مسیری مشترک  دستگیری کنیم.

وی افزود: خوشبختانه مسئولان استان دغدغه‌های مشترک داشته و فضای تعامل و هم افزایی خوبی نیز در استان وجود دارد به همین دلیل می‌گویم که بیشتر مسئولان استان دغدغه‌های فرهنگی مشترک داشته و کمترین زاویه را باهم دارند.

شعبانی گفت: خوشبختانه با وجود اختلاف سلیقه، بیشتر مسئولان با هم همدل هستند و دغدغه فرهنگ مشترکی دارند در نتیجه امیدواریم این تعامل در فضای لغزنده مسئولیت پذیری رخ داده و بتوانیم با وحدت و همدلی کارها را پیش ببریم.

امام جمعه همدان گفت: از اینکه آقای نظیری این مسئولیت را پذیرفته‌اند، خوشحالم و امیدوارم این مسئولیت برای آنها مبارک باشد‌، مسئولیتی که در مسیر اعتلای کلمه الله است.

حجت الاسلام محمد هادی نظیری ، مدیر کل جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: باید تلاش ما بر این باشد که اراده خودمان را در مسیر اراده الهی تعریف کنیم، مسیری که چیزی جز تحقق اهداف خداوند متعال در زمین  واقامه دین در بستر عالم نیست.

وی با تاکید بر اینکه ما برای موفقیت هیچ راهی نداریم جز اینکه به مکتب امام رحمت الله علیه تکیه و اعتماد کنیم، گفت: مکتب امام رحمة الله علیه و حرکت در این مسیر نورانی سبب شد مردم ایران  گام مهمی را در انقلاب اسلامی بردارند، مسیری که در آن افراد و شهدایی مانند شهید بهشتی، شهید مفتح، طلبه شهید  مصطفی قاسمی و شهید همدانی برای تحقق تمدن نوین اسلامی گام برداشتند.

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه ما ظرفیت‌های بسیاری در استان داریم اظهار داشت: از جمله دلایلی که سبب شده ما با اقدامات بسیار، نتیجه کمی را به دست بیاریم این است که حرکت هایمان بر مدار تربیت خدای متعال نیست.

نظیری افزود: برنامه‌ریزی فرهنگی ما باید بر اساس الگوهای تربیتی خدای متعال باشد .

در این آئین که با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین (ع)، معاون سیاسی امنیتی استانداری، ائمه جمعه استان، آیت‌الله موسوی اصفهانی، مدیرحوزه های علمیه استان همدان و جمعی از نخبگان فرهنگی و طلاب برگزار شد حجت الاسلام علی دشتکی تودیع و حجت‌الاسلام محمد هادی نظیری به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان همدان معارفه شد.

انتهای پیام/ا

مردم ایران مقاوم در برابر هجمه ها و شایعات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.